خوشحالی سرمربی پرتغالی از شکست اسپورتینگ؛

مورینیو: ماتیچ‌ یک هیولا است!

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی نمانیا ماتیچ‌، زننده تک گل دیدار مقابل اسپورتینگ‌ را هیولا نامید و از این برد شیرین ابراز خوشحالی کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، نمانیا ماتیچ‌ بازیکن 26 ساله و اهل صربستان چلسی توانست با تک گل خود مقابل اسپورتینگ‌ لیسبون شرایط را برای صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان هموار سازد.
 
 مورینیو سرمربی آبی پوشان که تحت تاثیر بازی ماتیچ قرار گرفته بود گفت: او یک هیولا است البته از اینکه فقط یک گل زده‌ایم خوشحال نیستم اما این قضیه تقصیر شاگردان من نبود بلکه دروازه‌بان اسپورتینگ‌ عالی کار کرد ماتیچ بازیکنی است که می‌تواند در هر لحظه شما را غافلگیر کند، هر چند گلزنی وظیفه او نیست اما توانست از فرصت بوجود  آمده بهترین استفاده را ببرد.
 
**مورینیو: جایگاهمان‌ را در گروه تثبیت کردیم
 
 مورینیو‌ در مصاحبه‌ پس از بازی گفت: ما فرصت‌های زیادی را در دیدار مقابل اسپورتینگ از دست دادیم اما در نهایت از نتیجه کسب شده خوشحال هستم حالا چلسی به صدر گروه g صعود کرده و با خیالی  آسوده به استقبال بازی بعدی خواهیم رفت چلسی کنترل رقابت‌ها را در دست گرفته و با پیروزی مقابل ماریبو می‌تواند به عنوان تیم اول از مرحله گروهی صعود کند اما باید حواسمان را جمع کنیم هیچ‌کدام از حریفان را دست کم نخواهیم گرفت.
 
 مورینیو در ادامه افزود: تمرکز ما بر روی بازی مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس خواهد بود، پس از آن به آنالیز بازی بعدی در لیگ قهرمانان می‌پردازیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، خوشحالی ، ابراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار