انریکه: مسئولیت شکست برابر پی اس جی بر عهده من است/ بلان: از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شاگردان بلان در تیم پاری‌سن ژرمن توانستند از سد شاگردان انریکه در تیم بارسلونا بگذرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باشگاه بارسلونا در خانه پاری‌سن ژرمن 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.

لوییس انریکه، سرمربی باشگاه بارسلونا در این خصوص گفت: نمی‌خواهم مسئولیت این شکست را بر گردن کسی بیاندازم، همه‌ی ما در این خصوص مسئولیت داریم که صدر آنها من هستم ما سعی می‌کنیم نقاط ضعفمان را پیدا کنیم و با آنالیز خوب این بازی از رخ دادن دوباره چنین بازی پیشگیری کنیم.

ما اشتباهات فاحش و آشکاری در از دست دادن توپ داشتیم و آنها در این بخش بسیار قوی بودند، وقتی شما در این حالت هستید، تلاش می‌کنید به بازی برگردید.  

ما قبل از پتانسیل بالای پاری‌سن ژرمن آگاه بودیم، آنها از کاندیدای قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند،‌ آنها فصل گذشته نیز به قهرمانی در لیگ فرانسه رسیدند.

ما در 25 دقیقه پایان بازی جنگنده ظاهر شدیم و فکر می‌کنم تا حدی زیادی لایق تساوی بودیم.

لورن بلان، سرمربی باشگاه پاری‌سن ژرمن که در این دیدار یک پیروزی که در این دیدار یک پیروزی ارزشمند خانگی کسب کرد در این خصوص گفت: من واقعا راضی هستم، بعد از ظهر بسیار خوبی هم برای تیم پاریسن ژرمن و هم فوتبال فرانسه رقم خورد. من این پیروزی را به یاد خواهم آورد، همانطور که بازیکنان نیز آن را به یاد می‌آورند و همه‌ی آنها در استادیوم حضور داشتند،‌ ما  کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم تا شب‌های اینچنینی شکل گیرد.

من نمی‌خواهم بگویم در لیگ فرانسه شروع خوبی داشتم اما مسائل قدری پیچیده است اما امشب همه چیز واقعا متفاوت بود من در بارسلونا بازی کرده‌ام و می‌دانم یک مدافع تا چه اندازه ریسک باید پذیرا باشد.

ما موقعیت‌های خیلی خوبی نداشتیم اما توانستیم از همان فرصت‌های ناچیز استفاده کنیم و به سه گل دست یابیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شکست ، رضایت ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار