پورکیانی: بدون مصدوم به مصاف راه آهن می‌رویم/حذف دلالان از فوتبال جای خوشحالی دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره حذف دلالان از فوتبال کشورمان گفت: حذف دلالان از فوتبال کشورمان حرکت بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای است و من نیز از حذف آنها تشکر و قدردانی می‌کنم.

پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حذف دلالان بهترین کاری است که اگر در فوتبال کشورمان انجام بگیرد جای تشکر و قدردانی دارد و من نیز از این حرکت استقبال می‌کنم چرا که وجود این دلالان باعث ایجاد مشکلاتی در فوتبال کشورمان شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی مقابل تیم راه آهن اظهار داشت: بازیکنان تیم ما برای بازی مقابل تیم راه‌ آهن تمرینات منطقی را با کادر فنی انجام داده‌اند و ضمن احترام به تیم راه اهن و سوابق خوبی که این تیم دارد در ورزشگاه غدیر اهواز برای کسب امتیاز این بازی حضور پیدا می‌کنیم با تلاش و همدلی تیممان نتایج قابل قبولی را در کارنامه خود به ثبت برسانیم.

پورکیانی در پایان درباره مصدومان و محرومان این تیم در بازی مقابل تیم راه‌آهن خاطر نشان کرد: برای بازی مقابل تیم راه آهن مصدوم نداریم ولی مجید حیدری به دلیل دوکارته بودن بعد از محرومیت نخستش نمی‌تواند در این دیدار تیم را همراهی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار