آموزش چهره به چهره شناخت شبه عرفان‌ها در جنوب غرب تهران برگزار می‌شود

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از برگزاری آموزش چهره به چهره شناخت شبه عرفان‌ها در این منطقه خبر داد.

 رحیم محمد نژاد مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره شناخت شبه عرفان‌ها در محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با سال تحصیلی جدید و در نیمه دوم سال 93 و آموزه‌های دینی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

محمد نژاد اظهار داشت: در این طرح دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی شناخت شبه عرفان‌ها در محلات 16 گانه منطقه 18 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره اجتماعی و فرهنگی، شهرداری نواحی 7 گانه و خانه‌های سلامت محلات 13 گانه منطقه 18 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح آموزشی شناخت شبه عرفان‌ها در محلات 16 گانه منطقه 18، برگزاری دوره‌های و کارگاه‌های آموزشی شناخت شبه عرفان‌ها در خانه‌های سلامت محلات 16 گانه منطقه 18،‌ توزیع اقلام آموزشی، بروشور و پکیج‌های آموزشی و فرهنگی از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمد نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان مذهبی پیرامون موضوع‌های عرفان و خطرات شبه عرفان‌ها، ارتباط شبه عرفان‌ها با گروه‌‌های شیطان پرست، جنگ نرم و...،‌ برپایی نمایشگاه کتاب، مسابقه‌های فرهنگی و اعزام شهروندان به کاخ سعد آباد، از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/  
برچسب ها: عرفان ، چهره ، کلاس ، شبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار