دربی پایین و بالا شهری های تبریز/صدرنشینان ماهان در مقابل حماسه سازان فردوسی

هفته ششم لیگ برتر فوتسال روز جمعه با رویایی 14 تیم آغاز می شود تا تیم ها امتیازات این هفته را از آن خود کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 14 تیم لیگ برتر فوتسال برای انجام رقابت های هفته ششم، روز جمعه به مصاف هم می روند تا با مشخص شدن نتایج پرونده این هفته نیز بسته شود.

**دبیری - پایاسازه

در همین راستا نخستین دیدار هفته ششم که مربوط به دربی تبریز است و با رویارویی تیم های دبیری و پایاسازه انجام می گیرد. شاگردان شمس که هفته گذشته با پیروزی شیرین در اصفهان توانستند 10 امتیازی شوند تا همچنان سکو نشین لیگ برتر باشند. برای ادامه روند رضایت بخش خود به مصاف همشهریشان می روند تا امتیاز را از حریف بگیرند. این درحالی است که تیم پایاسازه که دستخوش تغییرات شده تا با نام جدید و توانایی مالی بالاتر وارد لیگ شود، تا کنون تنها موفق به کسب 2 امتیاز شده است و نتوانسه مانند فصل گذشته هلال احمر شگفتی سازی خود را ادامه دهد. باید دید شرایط دربی می تواند نیروی محرکی برای تیم قضایی باشد یا این بار نیز محکوم به شکست مقابل همشهری سکو نشین خود خواهند شد.

**فرش آرا - گیتی پسند

در دومین دیدار هفته جاری یاران کشاورز که به واسطه شکست مقابل دبیری حالا رتبه چهارم جدول را از آن خود نموده اند و برای نخستین هفته سکو نشین نیستند برای جبران نتیجه هفته گذشته به مصاف فرش آرا خواهند رفت. فرش آرا نیز که قبل از آغاز رقابت ها یکی از مدعیان بود و تا کنون عملکرد چشمگیری نداشته تلاش خود را به کار می گیرد تا امتیاز خانگی را به خود اختصاص دهد. تیم های گیتی پسند و فرش آرا با امتیازهای 10 و 8 به ترتیب در پله های چهارم و ششم جدول جای گرفته اند.

**فردوسی - ماهان تندیس

دیدار سوم هفته ششم لیگ برتر با رقابت 2 تیم فردوسی مشهد و ماهان تندیس قم در مشهد انجام می گیرد. مدعی امسال لیگ برای کسب ششمین پیروزی و 18 امتیازی شدن در جدول برای ثبات صدرنشینی مهمان فردوسی می شود اما فردوسی که هفته گذشته مغلوب تأسیسات دریایی شد و به دلیل مصدومیت بازیکنانش با مشکل رو به رو است قصد جبران نتیجه هفته قبل و پیروزی در خانه را دارد. با وجود اینکه این رقابت برای فردوسی مشکل به نظر می رسد.

**مقاومت البرز - مس سونگون

مقاومت البرز نیز تیم مس سونگون را میزبانی می کند تا تیم جایگاه دومی جدول رده بندی به مصاف مقاومت سیزدهمی برود. شاگردان تقی پور که فصل خوبی را آغاز کرده اند و حالا نیز بالاتر از دبیری و گیتی پسند به جایگاه دوم تکیه زده برای به رخ کشیدن ادعا و توانایی خود قصد شکست حریف خود در خانه را دارد. البته مقابله با مس برای مقاومتی ها که وضعیت مساعدی ندارند کار دشواری به حساب می آید.

**تأسیسات دریایی - شهروند ساری

در دیگر دیدار، شاگردان ابطحی در شهروند ساری برای کسب امتیاز و فرار از پله یازدهم جدول به دنبال پیروزی در هفته ششم هستند اما این کار برابر تیم تأسیسات دریایی رده پنجمی آسان نخواهد بود چراکه یاران شمسایی برای به رخ کشیدن توانایی خود در پی کسب امتیاز این هفته هستند تا بتوانند گام به گام به سکو نشینان لیگ نزدیک شوند. 2 تیم تأسیسات دریایی و شهروند ساری امتیازهای 9 و 3 را به خود اختصاص داده اند.

**شرکت ملی حفاری - شهید منصوری

در جنوب کشور حفاری که 6 هفته نتوانسته به قسمت آخر سریال کسب تساوی های خود برسد این بار برای پیروزی در زمین خود منصوری را میزبانی می کند. شاگردان ناظم الشریعه که فصل جدید را با بی برنامگی ها و نداشتن تمرینات منظم آغاز کرده اند تا کنون در دفاع از ادعای سال قبل خود ناکام بودند اما تیم شهید منصوری نیز که هنوز تیمی ناهماهنگ به نظر می رسد برای کسب امتیاز بازی پس از انرژی که از پیروزی هفته قبل گرفته اند به مصاف حفاری می روند. منصوری و حفاری با امتیازهای 8 و 6 به ترتیب در جایگاه های هفتم و نهم لیگ برتر قرار گرفته اند.

**شهرداری ساوه - میثاق

اما در دیدار پایانی تیم شهرداری ساوه بحران زده، شاگردان لک را میزبانی می کند. نمایند ساوه در لیگ برتر که تا کنون حتی موفق به کسب یک امتیاز هم نشده و عنوان قعرنشین لیگ را به خود اختصاص داده است با تغییراتی که در کادرفنی اش به وجود آمده برای پیروزی در دیدار خانگی رقابت می کند اما تیم میثاق که پیش از فصل تمرینات خوبی نداشته و مشکلاتی در حاشیه دارد نیز این هفته شاید برای شروعی دوباره به میدان برود تا امتیاز کامل بازی را از شهرداری ساوه بگیرد و دست پر به تهران بازگردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار