گزارش تلویزیونی دریچه؛

شوخی به نام گارانتی در ایران + فیلم

اگر دریچه این هفته را از مجله خبری شبکه یک سیما نتوانسته‌اید ببینید، می‌توانید گزارش تصویری آن را از اینجا ببینید. در این هفته موضوعاتی همچون شوخی به نام گارانتی و سناریوی یک بازی ایرانی بررسی شده است.

دریچه فناوری اطلاعات این هفته با یک شوخی شروع شده، شوخی به نام گارانتی! امروزه برخی از شرکت‌های چند ملیتی داخل ایران اصلا نمایندگی ندارند و برخی از شرکت‌ها نمایندگی دارند اما کارت گارانتی آنها جعل می‌شود. دریچه در ادامه از یک سنایوری عجیب بازی ایرانی هم می‌گوید، سناریویی که تصادف مردم سوژه تولید بازی شده است.



همه جای دنیا برای طراحی بازی از سناریوهای قوی استفاده می‌کنند و سناریو حرف اول و آخر را در طراحی بازی را می‌زند، حالا بعضی از بازی‌سازها داخل ایران هر موضوعی را بر می‌دارند و یک بازی از آن می‌سازند، کلا تبلیغ فرهنگ را فراموش کردند.

نظر شما در خصوص گارانتی تلفن همراه چیست؟! اگر بخواهید برای خودتان گوشی همراه تهیه کنید، گوشی گارانتی‌دار انتخاب خواهید کرد یا بدون گارانتی؟!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۳
من گوشی ایرانی میخرم
Germany
علیرضا
۲۳:۳۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
سلام، والا موضوع گارانتی تو بازار ایران موضوعی مبهم هست به همین خاطر اگه بخوام برای خودم گوشی بخرم گوشی بدون گرانتی می‌خرم چون که به گارانتی اصلا توجهی نمیشه...
آخرین اخبار