سرپرست تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب بوشهر:

اصفهان تیم قدرتمند و یک دستی است/داوران خانم در داوری پیشرفت نکرده‌اند

نرگس احمدی گفت: تیم فوتبال آینده‌سازان مهین اصفهان تیمی قدرتمند است و بازی سختی را مقابل این تیم برگزار کردیم.

نرگس احمدی سرپرست تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب بوشهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دیدار سخت و نفس‌گیری را مقابل تیم قدرتمند و یکدست تیم اصفهان برگزار کردیم تیم آینده‌سازان میهن اصفهان از بازیکنان حرفه‌ای و سطح بالایی بهره می‌برد.

وی ادامه داد: تیم آینده سازان میهن اصفهان اردو‌ها و تمرینات بسیار منظم دستمزدی را انجام داده است بازیکنان این تیم بسیار هماهنگ بودند و این نشان دهنده یک برنامه‌ریزی مدون در این تیم بوده است.

احمدی ادامه داد: تیم سپاهان قدرتمند بود از طرفی شرایط جوی و آب و هوایی استان اصفهان بازی را برای ما بسیار سخت کرده بود.
بازیکنان تیم شرایط آب و هوایی استان اصفهان آشنایی نداشتند به هر حال با غیرت و تلاش بازیکنان یک امتیاز با ارزش از تیم اصفهان  
کسب کردیم.

وی ادامه داد: تیم اصفهان به هیچ عنوان بدنبال نتیجه مساوی ما نبود از این رو بسیار تیم ما و بازیکنان تیم را تحت فشار قرار دارند و بازیکنان دلوارکشتی جنوب هم با مقاومت سرسخت حملات آنها را دفع کردند.

احمدی افزود: داوران عملکرد مناسبی را ارائه نکردند و متاسفانه سطح فنی داوران خانم به نسبت  سال گذشته هیچ گونه رشد و پیشرفتی نکرده است داوران بسیار پراشتباه ظاهر شدند و درصد خطایشان در یک دیدار بسیار زیاد است.

احمدی ادامه داد: در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم شهرداری سیرجان هستیم تیم سیرجان به نسبت سال گذشته بسیار متفاوت شده است این تیم بازیکنان تیم ملی زیر 19 سال را برای این دوره از رقابتهای جذب کرده است از این رو دیدار سنگین را در پیش رو داریم اما همانند دیدار مقابل آینده سازان مهین اصفهان عملکردی شایسته و غیورانه به نمایش می‌گذاریم تا سه امتیاز خانگی با ارزیش این دیدار را نیز کسب کنیم.

سرپرست تیم ادامه داد: تیم آینده‌سازان اصفهان میزبانی بسیار خوب داشتند و مشکلی از بابت میزبانی نداشتیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، دلوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار