دبیر فدراسیون گلف:

مسابقات جام دیپلمات‌ها به بهبود ورزش گلف کمک می‌کند

یوسف شاهی گفت: هدف از برگزاری مسابقات گلف جام دیپلمات‌ها افزایش همبستگی بین ملت و دولت‌ها است و شعار این دوره از رقابت‌ها نیز به همین نام مزین است.

یوسف شاهی، دبیر فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین دوره از مسابقات جام دیپلمات‌ها با شعار همبستگی و بهبود روابط دیپلماتیک و به منظور توسعه ورزش گلف برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: اولین دوره از رقابت‌های گلف، جام دیپلمات‌ها به منظور بهبود ارتبطات بین‌المللی در سطح سفیران و دیپلمات‌ها برگزار شد اکنون نیز پنجمین دوره از این رقابت‌ها 3 سفید کبیر شرکت خواهند کرد که این نشان دهنده سطح بالای این رقابت‌ها است. 

وی درباره مدال آوران دوره‌های قبل جام دیپلمات‌ها تصریح کرد: به دلیل تغییر سفیران پیشین، حضور آنها در این دوره منتفی است و سفرای جدید در این مسابقه حضور دارند. 

دبیر فدراسیون گلف تأکید کرد: قهرمانان مسابقات جام دیپلمات‌ها کاپ پنجمین دوره مسابقات را به همراه لوح تقدیر و مدال دریافت خواهند کرد. 

یوسف شاهی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود تعداد زیادی از سفیران و دیپلمات‌ها در مسابقات شرکت کنند. امیدواریم 12 مهرماه شاهد بازی خوبی باشیم.
 
دبیر فدراسیون گلف خاطر نشان کرد: حضور شرکت‌کنندگان خارجی به ویژه سفرا و نمایندگان خارجی کمک بزرگی به کسب تجربه ورزشکاران ایرانی می‌کند. مجموعه ورزشی انقلاب میزبان شرکت‌کنندگان و دیپلمات‌ها در پنجمین دوره از رقابت‌های گلف است. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: گلف ، شاهی ، سعیدی ، دیپلملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار