رنگی واحد در طبیعت

دنیای هزار رنگ‌ طبیعت در رنگی واحد خلاصه می‌شود.

محسن یحیایی جامعی، هنرمند نقاش، د رگفتگو  با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران درباره اهمیت نقاش سیاه قلم گفت: در حال حاضر آثار نقاشی با تکنیک‌های چون؛ آبرنگ،‌ اکسپرسیونیسم و ... رواج دارد در حقیقت عده کثیری از هنرمندان با این تکنیک‌ها به خلق  اثر می‌پردازند.
 
وی در ادامه گفت: این در حالی است که بین این تکنیک‌ها تکنیک سیاه قلم هم وجود دارد این در حالی است که هنرمندان به جهت آنکه در خلق اثر باید از رنگی واحد استفاده کنند چندان تمایلی برای به کارگیری این تکنیک ندارند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: البته هنرمندن در آغاز فراگیری هنر  نقاشی ناگزیرند که طراحی را یاد بگیرند اما پس از مدتی آن  را رها می‌کنند.
 
وی گفت: برخی بر این عقیده‌اند که طراحی برایشان محدودیت در خلق اثر ایجاد می‌کند. خلق اثر با سیاه قلم جذابیت های فراوانی دارد،‌ هنرمند تلاش می‌کند که تنها با رنگی واحد به خلق اثر بپردازد.
 
وی گفت: تاکنون چندان دیده نشده که هنرمندان با تکنیک سیاه قلم مناظر طبیعی،‌طبیعت،‌ طبیعت بی‌جان را خلق کنند چرا که خلق این سوژه نیازمند استفاده از رنگ های متنوع گرم و سرد است.
 
وی تصریح کرد:‌در بین آثاری که خلق کرده ام طبیعت را نیز طراحی کرده ام و تنها با یک رنگ واحد طبیعت هزار رنگ را طراحی کرده‌ام و با است فاده ا زسایه روشن تلاش کردم رنگ‌های طبیعت را نشان دهم.
 
این هنرمند نقاش گفت: سیاه قلم دنیایی متفاوت و بسیار جذاب و جالب است.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار