سردار همدانی در اختتامیه هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج:

تکفیری‌های نامسلمان به شافعیان اهل سنت هم رحم نمی‌کنند/ فروش کتاب‌های مقاومت در استان لاذقیه

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایات تکفیری‌ها به عنوان پس‌مانده‌های خوارج در شهرها و روستاهای سوریه گفت: تکفیری‌های نامسلمان به شافعیان اهل سنت نیز رحم نمی‌کنند و دست و پای قطع شده دختر بچه 9 ساله‌ سند جنایت تکفیری‌هاست.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ "حسین همدانی" مشاور فرماندهی کل سپاه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان، رزمندگان جنگ نرم هستند و هنرمندانی که امروزه راه ایثار و فداکاری بزرگان را ادامه می‌دهند، کار ارزشمندی انجام می‌دهند.   
 
وی افزود: در استان لاذقیه سوریه نمایشگاه کتابی برگزار شد که قرار بود 15 روز ادامه پیدا کند که کتاب‌های سبک مقاومت در یک نیم‌روز فروش رفت.   
 
مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایات تکفیری‌ها به عنوان پس‌مانده‌های خوارج در شهرها و روستاهای سوریه تصریح کرد: تکفیری‌های نامسلمان به شافعیان اهل سنت نیز رحم نمی‌کنند و دست و پای قطع شده دختر بچه 9 ساله‌، سند جنایت تکفیری‌هاست.   
 
سردار همدانی با اشاره به جنایات تکفیری‌ها و دشمنی این گروه با بشریت گفت: با قلم‌ می‌توان نشان داد که تکفیری‌ها مسلمان نیستند.   
 
وی با اشاره به کتاب خود با عنوان "مهتاب خیّن" به عنوان یک اثر ماندگار درباره شهید محمود شهبازی و توصیه‌ها و تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این کتاب خاطر نشان کرد: شهید محمود شهبازی یکی از ستارگان درخشنده انقلاب است که در آزادسازی خرمشهر گفت برای رضای خدا می‌جنگم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار