"مشاهیر ایران زمین" به مخاطبان فرانسوی شبکه سحر معرفی می‌شوند

سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر مجموعه مستند "مشاهیر ایران زمین" را برای مخاطبان فرانسوی زبان خود به نمایش می‌گذارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، مجموعه مستند " مشاهیر ایران زمین " به سرپرستی محسن روخ دوست در گروه ترجمه و دوبلاژ این شبکه برونمرزی زبانگردانی شده و در حال پخش برای فرانسوی زبانان اروپایی و آفریقایی مخاطب شبکه سحر است.
 
ترجمه متون این مستند را پوپک شیروانی و ویراستاری آن را آناهید همپارتیان بر عهده داشته است. امیر حسین برهانی گویندگی این مستند و مهری کیانی دهکردی صدابرداری دوبله فرانسوی آن را انجام داده است.
 
مجموعه مستند "مشاهیر ایران" که از تولیدات شبکه جهانی سحر است، به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا سعیدی برای سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر دوبله شده است. این برنامه شرح حال بزرگان ایران زمین را به صورت گرافیک کامپیوتری به همراه نریشن به تصویر کشیده و مخاطبان فرانسوی زبان این شبکه را  با زندگینامه شخصیت های برجسته ای همچون ملاصدرا، سهروردی، خیام، فردوسی، عطار، نظامی گنجوی، جامی، بابا طاهر، رودکی، سنایی، صائب تبریزی، شیخ محمود شبستری، وحشی بافقی، سید جمال الدین اسدآبادی، خوارزمی، سید حسن مدرس، علامه مجلسی، شیخ فضل الله نوری، میرزای شیرازی، علامه امینی، سهراب سپهری، نیما یوشیج، شهریار، ملک شعرای بهار، رهی معیری و پروین اعتصامی آشنا می نماید.
 
"مشاهیر ایران" در 13 قسمت 4 دقیقه ای برای مخاطبان فرانسوی زبان شبکه بین المللی سحر دوبله شده روی آنتن سیمای فرانسوی سحر است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار