سید حسن خمینی: ورزشکاران جانباز و معلول نمایندگان ملت ایران هستند / همت و ایمان ملی پوشان کاروان غدیر بسیار ارزشمند است

سید حسن خمینی در آیین تجدید میثاق ورزشکاران کاروان غدیر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:همت و ایمان ملی پوشان کاروان غدیر بسیار ارزشمند است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در آیین تجدید میثاق ورزشکاران کاروان غدیر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، نوه گرانقدر امام راحل ( ره) با ورزشکاران ملی پوش اعزامی به مسابقات پاراآسیایی اینچئون گفتگو کرد.
 
وی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلام، برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی آرزوی موفقیت کرد.

 سید حسن خمینی  خطاب به ورزشکاران جانباز و معلول گفت: اولین گام مهمی که شما برداشته اید این است که نماینده ملت ایران هستید و گام دوم حضور در مسابقات پاراآسیایی است. 


وی در ادامه خاطر نشان کرد: فارغ از هر نتیجه ای که بدست آید، این عمل ارزشمند است و از مصادیق ایمان و همت شماست که توانسته اید بعد نقص جسمانی را با همت خود به نقطه قوت تبدیل کنید و این مایه مباهات و افتخار است.

وی در پایان گفت: آرزوی همه ما این است که انشااله در این مسابقات نیز همانند دوره های گذشته موفق باشید و با کارنامه ای درخشان در ورزش های گروهی و فردی به میهن بازگردید.
 
در پایان این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، با حضور در میان جمع ورزشکاران حاضر با آنها گفتگویی صمیمانه انجام داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار