ولبک: استوریچ جای من را در تیم ملی نمی‌گیرد / انگلیس توان پیروزی در تمام بازی‌های مقدماتی یورو 2016 را دارد

مهاجم تیم ملی انگلیس معتقد است دنیل استوریج جای وی را در تیم نمی‌گیرد. وی همچنین اطمینان داد سه شیرها توانایی پیروزی در تمامی بازی‌های مقدماتی یورو 2016 را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به پایان مصدومیت دنیل استوریج و بازگشت وی به تیم ملی انگلیس بسیاری معتقدند دنی ولبک جایگاه خود در خط حمله این تیم را از دست می‌دهد.

ولبک مهاجم تازه وارد آرسنال تاکنون در 2 بازی مقدماتی یورو 2016 موفق به ثمر رساندن سه گل شده است و در این باره گفت: وظیفه هر یک از مهاجمان در تیم ملی انگلیس متفاوت است و هیچ یک جای دیگری را نگرفته‌اند.
 
وبلک در ادامه گفت: در خط حمله تیم ملی انگلیس من حضور دارم، دنیل استوریج، وین رونی و رحیم استرلینگ هم هستند. هافبک‌های تهاجمی هم در میان ما حضور دارند. طبیعی است هر یک برای حفظ جایگاه ثابت در تیم نهایت تلاش خود را به کار ببندیم. حضور در عرصه ملی همواره سختی‌های خود را به همراه داشته است.
 
*پیروزی در تمام بازی‌های مقدماتی یورو 2016 هدف سه‌شیرها
 
انگلیس برای حضور در مسابقات یورو 2016 باید 10 بازی در مرحله مقدماتی انجام دهد. دنی ولبک اطمینان دارد سه شیرها می‌توانند تحت مربیگری روی هاجسون تمامی این دیدارها را با پیروزی به پایان ببرد.

سرمربی زمانی که به رختکن می‌رویم از ما می‌خواهد بهترین بازی را ارائه داده و پیروز از میدان مسابقه خارج شویم. تفاوتی نمی‌کند بازی رسمی باشد یا دوستانه، تیم ملی انگلیس باید بر حریف غلبه کند.

ولبک در آستانه بازی یکشنبه مقابل استونی گفت: ما خارج از خانه بازی می‌کنیم، استونی هم بدون شک برای پیروزی تلاش می‌کند اما تیم ملی انگلیس هم قصد ندارد کوتاه بیاید. ما بازی‌های مقدماتی را خیلی خوب شروع کردیم و قصد داریم به همین شکل آن را به پایان ببریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار