سراج در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تکمیل پرونده رسیدگی به بورسیه‌های غیرقانونی/ اقدامات لازم برای بازگرداندن "خاوری" صورت گرفته است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بازگرداندن خاوری مدیرعامل اسبق و متواری بانک ملی که از متهمان پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی است،‌ گفت: اقدامات لازم در مورد بازگرداندن خاوری صورت گرفته اما برخی مسائل را نمی‌توان رسانه‌ای کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم ختم "ولی‌الله خبره" با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا دستور ویژه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور برای پیگیری حمله تروریستی اخیر به سراوان صادر شده است یا نه،‌ گفت: سازمان بازرسی استان سیستان و بلوچستان در حال تهیه گزارش در خصوص  این حمله تروریستی است و هنوز گزارشی برای ما ارسال نشده است.
 
وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا سازمان بازرسی صلاحیت ورود به پرونده‌های تروریستی را دارد یا خیر اظهار داشت: هر حادثه‌ای که در کشور اتفاق بیافتد سازمان  بازرسی کل کشور می‌تواند به آن ورود کند.
 
قاضی سراج در پاسخ به سوالی پیرامون پرونده بورسیه‌های غیرقانونی اظهار داشت: این پرونده تکمیل شده است و ما منتظر برگزاری جلسه با مجلس هستیم و پس از آن نتایج مربوط به تخلفات بورسیه‌ای را اعلام خواهیم کرد.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده فساد در فوتبال بیان داشت: در این خصوص مشغول بررسی و تهیه گزارش هستیم و این پرونده هنوز نهایی نشده  است.
 
قاضی سراج در ادامه با اشاره به بازگرداندن خاوری مدیرعامل اسبق و متواری بانک ملی که از متهمان پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی است تصریح کرد: اقدامات لازم در مورد بازگرداندن خاوری صورت گرفته اما برخی مسائل را نمی‌توان رسانه‌ای کرد.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی پیرامون پرونده بابک زنجانی گفت: در آخرین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که "زنگنه" وزیر نفت و "جهانگیری" معاون اول رئیس جمهور هم حضور داشتند تصمیماتی در خصوص پرونده بابک زنجانی اتخاذ شد که اگر لازم باشد از طریق سخنگوی دستگاه قضا اطلاع رسانی می‌شود.
 
قاضی سراج در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون پرونده تخلفات صورت گرفته در پتروشیمی خاطرنشان کرد: پرونده تخلفات صورت گرفته در پتروشیمی در دادسرا در دست بررسی است.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار