شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

جدیت کمیسیون امنیت ملی در پیگیری سقوط هواپیمای ناجا/ احتمال اقدام تروریستی بعید است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت قضیه هنوز مشخص نیست و هر احتمالی ممکن است وجود داشته باشد و تا روشن شدن اصل موضوع پیگیری‌ها ادامه دارد و کمیسیون امنیت ملی هم به جد پیگیر است.

"احمد شوهانی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره سقوط هواپیمای ناجا گفت: کمیسیون امنیت ملی به طور جدی پیگیر موضوع است تا علت حادثه مشخص شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر  خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره نقش گروهک تروریستی جیش العدل در سقوط هواپیمای ناجا تصریح کرد: واقعیت قضیه هنوز مشخص نیست و هر احتمالی ممکن است وجود داشته باشد و تا روشن شدن اصل موضوع پیگیری‌ها ادامه دارد و کمیسیون امنیت ملی هم به جد پیگیر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر احتمالی وجود دارد . ممکن است این حادثه نقص فنی باشد یا به علل طبیعی رخ داده باشد و  کمیسیون امنیت ملی پیگیر حادثه است.

شوهانی با اشاره به عدم وجود توانایی انجام اقدامات تروریستی توسط گروهک جیش العدل در این سطح گفت: بعید است این گروهک توانایی انجام این کار را داشته باشد و مجهز به سلاح‌هایی در این سطح باشد.

وی در پایان درباره انسداد مرزها و پیگیری آن در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: انسداد مرزها بودجه و اعتبار سالیانه دارد و مشخص نیست که این تروریستها با وجود محدود بودن در مرزها چگونه وارد می‌شوند و به صورت جدی و ریشه‌ای این قضایا را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار