با نزدیک شدن فصل زمستان اعلام شد

آمادگی منطقه یک برای انتقال حداکثری و پایدار گاز در پیک مصرف

منطقه یک عملیات انتقال گاز از آمادگی برای انتقال حداکثری و پایدار گاز در پیک مصرف در فصل زمستان امسال برخوردار است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از شانا عبدالحسین کوتکی در مناطق نفتخیز جنوب، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: انتقال گاز توسط تاسیسات این منطقه با توجه به افزایش حجمی در ماه های آتی از اهمیت خاصی برخوردار است و کارکنان  عملیاتی و غیر عملیاتی در این زمینه آمادگی کامل دارند و در واحدها کشیک زمستانی تشکیل می شود.
 
کوتکی با اشاره به انجام تعمیرات دوره ای تاسیسات از جمله تاسیسات تقویت فشار گاز تنگ پیرزال افزود: مسئولان واحدهای ستادی و عملیاتی همه تلاش خود را برای اقدامات پیشگیرانه و همچنین استفاده بهینه از فرصت باقی مانده برای انجام کارهای تعمیراتی به کار گرفته اند.
 
وی که به همراه اعضای هیئت رئیسه شرکت از تاسیسات تقویت فشار گاز شهید آتش پنجه (تنگ پیرزال) بازدید داشت، از تلاشها و زحمات مجموعه کارکنان بویژه تاسیسات تنگ پیرزال قدردانی و خواستار شتاب بخشی در تکمیل موارد تعمیراتی شد.
 
کوتکی همچنین ضمن ابراز رضایت از پیشرفت پروژه تعمیرات خط لوله اول سراسری، اظهار کرد: در این ارتباط همکاران عملیاتی بویژه واحدهای خط لوله، بازرسی فنی،  HSE،  حراست و امور هماهنگی و نظارت بر انتقال گاز تلاش مضاعفی داشته اند و با توجه به کارهای تعمیراتی انجام شده در سطح منطقه امسال نیز عملیات انتقال گاز را در شرایط کاملا ایمن خواهیم داشت.
 
به گزارش شانا، منطقه یک انتقال گاز دارای ١٠ تاسیسات تقویت فشار است و ٢ هزار و ٢٥٠ کیلومتر خطوط اصلی گاز در سه استان خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و بخشی از چهارمحال و بختیاری را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار