رهبر مسیحیان جهان در کلیسای سرکیس تهران عنوان کرد

تشکر و قدردانی رهبر مسیحیان جهان از مقامات حکومتی جمهوری اسلامی

کاتریارک آرام گفت: از تمام مقامات حکومتی جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنم و افتخار می‌کنم که ارمنیان ایران در جمهوری اسلامی به سلامت زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، کاتریکاک آرا، پس از ورود به فرودگاه امام خمینی به کلیسای سرکیس تهران رفت و در جمع ارامنه به خاطر حضور در کنار ارمنیان ایران شکر خدای را به جا آورد.  
 
رهبر مسیحیان جهان با ابراز خوشحالی از اینکه به عنوان یک روحانی در کنار ارامنه ایران است تأکید کرد: فضیلت روحانی جاری، کمک‌رسانی و کار کردن برای ملت است.  
 
وی که به مناسبت سیصدوپنجاهمین سالگرد تأسیس کلیسای واینچ در اصفهان به ایران آمده است اظهار داشت: در کنار کلیسا بودن نشانگر کنار مردم بودن است و این بزرگترین فضیلت است.

پارتریاک آرا با تشکر از شورای خلیفه‌گری و کمیته‌های مربوطه و تمام اعضایی که مسئولیت خدمت به ملت ارمنی ایران را دارند تأکید کرد: در هر کدام از قسمت‌های ایران که ملت ارمنی زندگی می‌کنند یک ملت واحد هستند و به تمام ارمنی‌هایی که در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند افتخار می‌کنم.  
 
وی با ابزار تشکر و قدردانی خاص از مقامات حکومتی جمهوری اسلامی ایران با افتخار گفت: ارمنیان ایران در جمهوری اسلامی به سلامت به عنوان یکی از ملت‌هایی که در همه امور به عنوان ملت مسئول و وفادار به جمهوری اسلامی هستند زندگی می‌کنند.
 
رهبر مسیحیان جهان افزود: هرکس پشت سر روحانیون می‌آید نشانگر آن است که حضرت عیسی را قبول دارد و قبول کردن حضرت عیسی(ع) نشانه آن است که آنها انسان‌های با ایمانی هستند و راه مسیح راه ایمان است و ایمان در زندگی انسانی یک محور حیاتی و حیات بخش است.
 
وی یادآور شد: زندگی ارامنه یک زندگی طوفانی بوده ولی این ملت به واسطه ایمان قوی خود همیشه استوار مانده است و نه تنها استوار مانده بلکه به پیشرفت‌های بزرگی هم دست یافته است.  
 
وی تصریح کرد: ایمان در زندگی اجتماعی و خانوادگی باید به عنوان قوه محرک تلقی شود.

آتریارک آرام با اشاره به اینکه ایمان قوه حیات بخش زندگی است به نقل از حضرت مسیح گفت: همیشه به ایمان خودتان استوار باشید و از هیچ گونه درد و رنج و مصیبتی نهراسید.  
 
وی در پایان اظهار داشت: ما ارمنیان با ایمان خودمان وحدتمان را حفظ کردیم و با این وحدت به استقبال صدمین سالگرد نسل‌کشی ارمنی‌ها می‌رویم و امیدواریم که خداوند به ملت ایران سلامتی و توفیق بدهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسیحیان ، نشانگر ، فضیلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار