پروین تجوید کارگردان مجموعه «هرکس کاری داره» گفت: برای تولید سری دوم این مجموعه تلاش خواهیم کرد تا به همه مشاغل بپردازیم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا؛ وی در خصوص نوع و تنوع مشاغل معرفی شده در این مجموعه خاطر نشان کرد: در این مجموعه بنا بود کلیه مشاغل اعم از آنهایی که بیشتر برای کودکان خاطره انگیز هستند و یا مشاغلی که شاید کمتر به چشم آنها امده اند معرفی شوند ولیکن این امکان برای سری اول این مجموعه امکان پذیر نشد و امیدواریم برای سری بعد بتوانیم به همه آنها بپردازیم.

کارگردان مجموعه «هر کسی کاری داره» در خصوص نحوه شکل گیری ایده ساخت چنین مجموعه ای گفت: معرفی مشاغل به کودکان علاوه بر آموزش دادن کارهای مفید، به آنها کمک می کند تا برای جامعه و پذیرش مسئولیت در آینده توانمند تر شوند.

تجوید با اشاره به اهداف تولید کنندگان مجموعه «هر کسی کاری داره»  یاد آور شد: تلاش کردیم تا با بهره گیری از ظرفیت شعر و موسیقی ، قالبی جذاب برای ارائه و معرفی مشاغل به کودکان ایجاد کنیم تا طی آن بتوانیم مشاغل را متناسب با فضای فانتزی کودکان معرفی کنیم.

وی در توضیح اهمیت و میزان اثر گذاری شعر و موسیقی در یادگیری کودکان نیز اظهار داشت: بدلیل آنکه کودکان قبل از دبستان اغلب از حافظه شنیداری خود استفاده می کنند، اشعار می توانند بدلیل برخورداری از ریتم و ملودی، مورد توجه کودکان قرار بگیرند و به همین جهت هم اغلب کارهای موزیکال مورد توجه خردسالان و کودکان قرار می‌گیرند.

 وی با تجلیل از نقش شعرا و هنرمندان ایرانی در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی یادآور شد که اشعار مورد استفاده در تولید مجموعه «هر کسی کاری داره» متعلق به اسدالله شعبانی است.

لازم به ذکر است سری اول  انیمیشن «هرکسی کاری داره » هر روز ساعت 14:50 از شبکه پویا پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار