سرمربی تیم ملی بولینگ گفت: انتخابی رده سنی بزرگسالان اوایل آبان ماه برگزار می‌شود.

 سام سلیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: انتخابی بازیکن تیم ملی در سطح کشور برگزار خواهد شد. در پی آن 14 نفر انتخاب و چهار نفر اعزام خواهند شد.
 
وی گفت: درخواست‌هایی برای تجهیز امکانات ارائه دادیم و منتظر مساعدت آنان هستیم. این ورزش جوان و امکاناتش محدود است. این رشته توانایی به دست آوردن 52 مدال در رده‌های مختلف سنی آقایان را دارد.
 
سلیمی تصریح کرد: اولین جام جهانی در سال 1974 در ایران برگزار شد که ما رتبه سوم جهان را کسب کردیم. در این بازی‌ها مرحوم کامبیز کیانی مقام سومی جهان را کسب کرد.
 
وی افزود: اگر امکانات سخت‌افزاری مهیا باشد بازیکنان ما می‌توانند از استعدادهایشان بهره بهتر ببرند و در پنج سال آینده جزء 10 کشور برتر آسیا قرار گیریم. فعلاً در آسیا در سطح جزء تیم‌های درجه 2 قرار داریم.
 
سلیمی گفت: از سال 65 به دلیل عدم نظارت و مسئولیت روی باشگاه‌ها فعالیت در این رشته کمرنگ شده ولی از پنج سالی که هاشم اسکندری در رأس این رشته قرار گرفت و در 2 سال اخیر تجهیزات سخت‌افزاری کیفیت بهتری پیدا کرد.
 
وی افزود: 1974 ایران اولین کشوری بود که صاحب سالن مکانیزه شد. تلاش ما به تنهایی و بدون منابع مالی به نتیجه‌ای نخواهد رسید با توجه به این که گمرک نیز با ما همکاری نمی‌کند.
 
وی در پاسخ به طولانی بودن زمان رسیدن به رتبه 10 کشورهای آسیا گفت:من مربی حرفه‌ای و بین‌المللی هستم و به غیر از ایران با عراق و ارمنستان نیز همکاری می‌کنم.
 
سام سلیمی در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل عدم حمایت سازمان‌های دولتی از این رشته بازیکنان ما به طور انفرادی در باشگاه‌های خصوصی تمرین می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلیمی ، بولینگ ، کیانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۴:۲۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
با سلام من به این رشته علاقه زیادی دارم چگونه می توانم در این رشته شرکت کنم من می توانم با دقتی که در زدن ضربه به دارم امتیاز کامل را در این رشته بگیرم
آخرین اخبار