برگزاری دوره مربیگری پیشرفته فوتبال پایه

دوره مربیگری پیشرفته فوتبال پایه در حالی به پایان رسید که محمودرضا روشن ضمیر مدرس فدراسیون فوتبال آلمان و فیفا از بازخورد مثبت این دوره خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  محمودرضا روشن ضمیر مدرس دوره مربیگری پیشرفته فوتبال پایه گفت: این کلاس‌ها از سال 2009 تا کنون در 13 استان مختلف کشور برای آموزش مربیان پایه سنین 12 تا 18 سال برگزار شده است.

وی افزود: تفاوت این کلاس توجیهی سه روزه که بر اساس استانداردهای آلمان و فیفا برگزار شد با دیگر کلاس‌ها در این است که مربیان سنین پایه علاوه بر مربیگری باید نقش یک پدر، معلم و روانشناس را برای بازیکنان ایفا کنند. در فوتبال پایه ما باید مربی هایی داشته باشیم که از صبر و حوصله بالایی برخوردار بوده و علاوه بر تمرین‌ها و تکرارهای فراوان، توانایی پیاده سازی برنامه‌های بلندمدت را داشته باشند.

روشن ضمیر در مورد بازخورد کلاس مربیگری پیشرفته فوتبال پایه گفت: ما در سطح پایه مربیان با استعداد و با انگیزه‌ای داریم که با تقویت آنها می‌توانیم آینده خوبی برای فوتبال ایران رقم بزنیم.

امسال این کلاس‌ها از استقبال بالایی برخوردار بود و این خود نشان از بازتاب‌های مثبت است.

وی در ادامه گفت: این پروژه ادامه خواهد داشت و من امیدوارم بتوانم در انتقال دانش روز فوتبال آلمان و آموزش آن به مربیان ایرانی خدمتی کرده باشم.

گفتنی است که دوره مربیگری پیشرفته فوتبال پایه امسال در سه استان البرز، قم و قزوین از 13 لغایت 22 مهر 93 برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار