نماینده انجمن صنفی بیمارستان‌های خصوصی:

قدردانی بیمارستان‌های خصوصی از اجرایی شدن کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت/باید خدمات آبرومند و شایسته‌ای به مردم ارائه شود

معظمی گفت: از طرف بیمارستان‌های خصوصی از اجرایی شدن کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت قدردانی می‌کنم.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌دا؛ دکتر معظمی در نشست مشترک وزیر بهداشت با مدیران عامل بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه تجاری و رئیس سازمان نظام پزشکی که در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و اجرایی شدن کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: ما در بیمارستان‌های خصوصی همکاری کامل برای اجرای تمام موارد کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت را به کار خواهیم بست. 

دکتر معظمی خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت باید مردم عزیز کشورمان از خدمات آبرومند و سطح بالای پزشکی استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه خدمات پزشکی در ایران از سطح بسیار خوب و قابل قبولی برخوردار است، تاکید کرد: باعث خوشحالی ماست که این خدمات را در اختیار هم‌میهنان عزیز قرار دهیم. 

نماینده انجمن صنفی بیمارستان‌های خصوصی در ادامه به بیان مشکلات بیمارستان‌های خصوصی از جمله ثابت نگه داشته شدن K جراحی طی چند سال گذشته با توجه به رشد ۲۵ درصدی تورم طی چند سال اخیر گفت: با وجود نوسانات ارز که تاثیر مستقیم بر قیمت تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها دارد و نیز پرداخت‌های با تاخیرهای چندین ماهه از سوی بیمه‌ها، بیمارستان‌های خصوصی همچنان به تعهد خود پایبند بوده‌اند و سعی کرده‌اند خدمات درمانی شایسته‌ای را به مردم ارائه دهند. 

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی ما در حوزه درمان، مردم و خدمت‌رسانی درست به مردم است، از مسولان وزارت بهداشت و مدیران عامل بیمه‌ها خواست با پرداخت‌های به موقع کاری کنند که خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، دچار مشکل نشود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار