کامران شهلا: قهرمانی در مسابقات آسیایی و جهانی دور از دسترس نیست

سرمربی تیم ملی بیلیارد گفت: ملی پوشان ما دو رویداد بزرگ را در آسیایی و جهانی پیش رو دارند که در هر دوی آنها شانس قهرمانی داریم.

کامران شهلا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: تیم ملی بیلیارد، دو مسابقه مهم را در پیش رو دارد که یکی از آنها مسابقات آسیایی شش توپ قطر است که 26 تا 29 مهر برگزار می‌شود، ملی پوشان ما تدارک خوبی برای این پیکارها دیده‌اند و آماده هستند تا با قدرت شرکت کنند.

وی ادامه داد: دیگر میدانی که ملی پوشان بیلیارد در آن شرکت خواهند کرد مسابقات جهانی هند است که 27 آبان تا 9 آذر ماه برگزار می‌شود. ما برای آمادگی هر چه بیشتر در هر دو مسابقه در مجموعه آزادی (پایگاه قهرمانی) اردو برپا کردیم.

شهلا اعلام کرد: ایران در هر دو مسابقه شانس قهرمانی دارد زیرا بازیکنی مانند حسین وفایی را در اختیار داریم که در رده بندی گروهی جهانی رتبه دو در انفرادی در کشورمان نفر اول است، همچنین استعدادهای دیگر مانند وفایی در این آب و خاک کم نیستند.

سرمربی تیم ملی بیلیارد در پاسخ به این پرسش که آیا این رشته ورزشی در تمامی استان‌ها فعال است یا خیر گفت: نه، بیلیارد هنور درتمامی استان‌ها فعال نشده است، فقط 7تا8 استان هستند که این رشته می‌پردازند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهلا ، بیلیارد ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار