شیخ نعیم قاسم: هیچ طوفان و یا داعشی نمی‌تواند جایگاه مقاومت را بلرزاند

"شیخ نعیم قاسم"؛‌ معاون دبیرکل‌ حزب‌الله لبنان اعلام کرد؛ هیچ طوفان و یا داعشی نمی‌تواند جایگاه مقاومت را بلرزاند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار،"شیخ نعیم قاسم" شامگاه گذشته در سخنانی با اشاره به اینکه تجربه مقاومت اسلامی در لبنان از شریف‌ترین و بزرگترین تجارب در سطح فرهنگ بشریت و اخلاق محسوب شده و نمونه‌ای در کیفیت جنگ و جهاد و همکاری با شرکاست، یادآور شد:این تجربه پیامدهای آشکاری در عرصه لبنان و دیگر عرصه‌ها داشته است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان دیروز در سخنانی گفت وضع مقاومت در مرزهای شرقی و جنوبی لبنان بسیار مستحکم است و طوفانها، برفها و داعشی‌ها نمی‌توانند مقاومت را به لرزه درآورند.

وی افزود: هر کسی که می‌خواهد بداند به او می‌گوییم وضع ما در مرزهای شرقی و جنوبی لبنان بسیار مستحکم است و طوفانها، برفها، داعشی‌ها و داعشی صفتها نمی‌توانند این وضع را به لرزه در آورند.

سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان نیز گفت هیچ طرفی یا هیچ کشوری نمی‌تواند در این منطقه به گونه‌ای رفتار کند که گویا منطقه بی‌صاحبی است.

وی افزود هر طرف یا کشوری که پول یا تسلیحاتی دارد یا تصور می‌کند می‌تواند دستاوردها و موفقیتهای بزرگ به دست آمده را از بین ببرد و تصور می‌کند این منطقه بی صاحب است و هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد خوار و زبون است.

حسین حاج حسن وزیر صنایع لبنان ( از حزب الله ) نیز در سخنانی بر لزوم همکاری در مرحله کنونی برای مقابله با خطراتی که لبنان را تهدید می‌کند تأکید کرد.

وی گفت : ما بر اهمیت موضع ملی در حمایت از ارتش و بر اهمیت مسلح کردن این ارتش و اهمیت موضع و نیروهای سیاسی در حمایت از ارتش تأکید می‌کنیم.

علی فیاض از نمایندگان مجلس لبنان از حزب الله نیز تأکید کرد لبنانی ها برای حمایت از سرزمین شان فرصت دارند.

فیاض گفت:به نفع کسی نیست لبنان را از نظر سیاسی و امنیتی به سوی تندروی و تنش بیشتر سوق بدهیم به خصوص آنکه برخی چنین قصدی را دارند و مواضع آنان بیانگر قصد آنان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار