شهرکرد؛

کنگره شهدای تبلیغات دفاع مقدس در سال جاری برگزار می‌شود

معاون تبلیغات و فرهنگ سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از برگزاری یادواره شهدای تبلیغات دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛ سردار محمدعلی آسودی، در اولین گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس در کانون گردشگری سیاسرد بروجن، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تبلیغات جنگ، بر شناسایی رزمندگان و شهدای این واحد تأکید کرد و گفت: تاکنون 1428 نفر از رزمندگان تبلیغات دوران دفاع مقدس، در مدت شش سال گذشته شناسایی و آثار و مدارک و اطلاعات آنان جمع آوری شده است.


وی، با اشاره به برگزاری کنگره شهدای تبلیغات در دی یا بهمن ماه سال جاری، افزود: تبیین نقش تبلیغات در جنگ از اهداف برگزاری کنگره شهدای تبلیغات می باشد.


آسودی ادامه داد: در یک بیان کلی هر آنچه امروز از دوران دفاع مقدس، چه فیلم، عکس، خاطره و چه کتاب و ... باقی مانده است، مرهون کارکرد نیروهای تبلیغات است.


معاون تبلیغات و فرهنگ سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و وقایع هشت سال دفاع مقدس را مرهون زحمات رزمندگان واحد تبلیغات دانست و نقش این رزمندگان در پیشبرد اهداف جنگ و تقویت روحیه رزمندگان را مثال زدنی دانست.


وی، با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به سخنان خود پایان داد.


اولین گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس با حضور بیش از 150 نفر در کانون گردشگری سیاسرد بروجن برگزار شد.


انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.