امیر سرتیپ پوردستان:

فرماندهان هرگونه تهدید را با ارتقای توان رزمی خنثی کنند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرماندهان باید همه همت خود را بر آمادگی رزمی کارکنان تحت امر معطوف کرده تا هر نوع تهدیدی خنثی شود.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده، گردان‌ها و گروهان‌های نیروی زمینی، به تهدیدهای اخیر منطقه اشاره و اظهار داشت: فرماندهان باید با تمام قوا و هوشیاری در راستای خنثی‌سازی هر نوع تهدیدی انجام وظیفه کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزود: امروز ارتش ایران با سرافرازی در منطقه و جهان می‌درخشد و با داشتن سربازان ولایت‌مدار، از آمادگی رزمی بالایی برخوردار بوده و آماده هر نوع فداکاری است.

امیر پوردستان اظهار داشت: با وجود این روحیه بود که در دوران دفاع مقدس علی‌رغم حمایت‌های غرب از رژیم بعثی عراق و تحمیل هزینه‌های سنگین به ایران، در نهایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز نبرد حق علیه باطل شد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش، گردان را یک مجموعه مهم در ارتش خواند و خاطر نشان کرد: فرماندهان باید تلاش‌های خود را منوط به مأموریت‌های محوله کرده و از درگیر شدن به کارهای حاشیه‌ای خودداری و همه همت خود را در زمینه بالا بردن آمادگی رزمی کارکنان تحت امر خود معطوف کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار