قنبرپور: با وجدان راحت کار خود را به پایان رساندم

مصطفی قنبرپور درباره مدت زمان فعالیت خود در رده پایه فوتبال ملی به توضیحاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  مصطفی قنبرپور در ابتدا گفت: از چهار سال و نيم پیش و از رده سنی زیر 14 سال فعاليت خودم را در فدراسیون آغاز کردم و در فستیوال آسیایی اين رده در همدان به عنوان قهرمانی رسیدیم. در ادامه، فعاليتم را در رده زیر 13 سال دنبال کردم و در فستيوال آسیایی اين رده هم که به میزبانی یزد برگزار شد توانستیم موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. در سال‌های بعد بدنه اصلی تيم ملی نوجوانان و حدود 15 بازیکن آن از همان تیمی که داشتیم تشکیل شد و توسط علی دوستی مهر که در آن زمان سرمربیگری تیم نوجوانان را برعهده داشت، توانست به جام جهانی صعود کند که حضور بازیکنانم در آن تیم باعث مباهات من است.

وی در ادامه افزود: رده نوجوانان سومين رده‌ای بود که فعاليت من در آن آغاز شد و در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در پاکستان به عنوان تيم اول گروهمان، به مرحله نهایی مسابقات زیر 16 سال آسیا تایلند صعود کرديم. بطور کلی در تمامی تورنمت‌های برون مرزی جزو مدعیان کسب مقام قهرمانی بودیم و مقام نایب قهرمانی کمترین دستاورد ما در تورنمنت‌ها بود. در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان تایلند هم با نشان دادن شايستگی خود توانستيم به عنوان تيم اول از مرحله گروهی به دور بعد صعود کنیم.

قنبرپور در ادامه گفت: اما در ادامه راه شانس با ما یار نبود و در نهايت پس از باخت به کره شمالی در ضربات پنالتی از مسابقات خارج شدیم. اما اين موضوع به هيچ عنوان از شایستگی‌های بازیکنان تيم ملی کم نمی‌کند. چراکه به گفته کارشناسان حاضر در اين مسابقات تيم ملی ایران به عنوان يک تیم تاکتيک پذیر و مستعد معرفی شد و 4 بازیکن ما به عنوان تيم منتخب آسیا در اين رده انتخاب شدند که این موضوع باعث افتخار من است.

وی در ادامه افزود: طی مدت چهارسال و نيم گذشته در خدمت فدراسیون فوتبال به فعالیت پرداختم و از این بابت که در دوره مدیریت کفاشیان در اين فدراسیون حضور داشتم بسیار خوشحالم و اين امر جزو افتخارات من است. در مدت زمان حضورم، همه چیز در فدراسیون با تعامل و همدلی انجام شده است. امیدوارم هر کس وارد اين فدراسیون می‌شود و فعاليت خود را در هر بخشی و هر تيمی آغاز می‌کند تا انتها موفق باشد و در نهایت برای اين خانواده فوتبال آرزوی موفقیت دارم.

قنبرپور در پایان گفت: در پايان از همه پرسنل و مسئولين فدراسیون فوتبال که بنده حقیر را در اين
مدت تحمل کردند تشکر می‌کنم و آرزوی موفقيت و سلامت برای همه آنها دارم. البته جا دارد از کادر فنی تيم ملی نوجوانان هم در اين مدت تشکر کرده و به آنها خسته نباشید بگويم، چرا که از هيچ تلاشی فروگذار نکردند و تمام سعی و تلاش خود را در زمينه حمايت از تيم ملی انجام دادند. از اینکه با وجدان راحت کار خود را به پايان رساندم بسیار خرسند و آسوده خاطر هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قنبرپور ، مربی ، تیم ، ملی ، فوتبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار