"عبدالله عبدالله":

فهرست اعضای کابینه به زودی تکمیل می‎شود

رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در دیدار بزرگان ولایت‎های شمالی این کشور گفت: فهرست اعضای کابینه به زودی تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، عبدالله عبدالله، رئیس شورای اجرایی افغانستان شب گذشته در دیدار با نمایندگان ولایت‎های شمال این کشور اعلام کرد: فهرست کابینه جدید این کشور به زودی اعلام خواهد شد.
 
عبدالله افزود: کابینه دولت وحدت ملی بیانگر اقتدار مردم این کشور بوده و این کابینه از کارآمدترین کابینه‎های افغانستان خواهد بود.
 
دفتر مطبوعاتی عبدالله عبدالله، با انتشار اطلاعیه دیگری اعلام کرد: رئیس شورای اجرایی به همراه «محمد محقق» معاون اول خود با نمایندگان و بزرگان ولایت «فراه» در غرب این کشور نیز دیدار و گفت‎وگو کرد.
 
عبدالله در این دیدار با شنیدن مشکلات شهروندان فراه به آنان تعهد داد که برای رفع این مشکلات تلاش‎های همه جانبه نموده و مشکلات را با شورای امنیتی ملی مطرح خواهد کرد.
 
در اطلاعیه دیگر دفتر مطبوعاتی عبدالله آمده است: وی به همراه معاون اول خود با سران حزب «حرکت اسلامی افغانستان» به رهبری «عبدالغنی کاظمی» نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار طرفین در خصوص مواد مخدر و تروریسم بحث و تبادل نظر نموده محمد محقق وعده داد که با مواد مخدر در این کشور مبارزه جدی خواهد کرد.
 
"اشرف‎غنی احمدزی" رئیس جمهور افغانستان در مراسم تحلیف اعلام کرده بود که پس از 45 روز وزرای جدید را به شورای ملی این کشور معرفی خواهد کرد.
 
اعضای پارلمان افغانستان نیز خواستار معرفی هرچه سریع‌تر وزرای دولت وحدت ملی به این مجلس شده و آن را گامی به سوی بهبود وضعیت امنیتی این کشور دانسته و تأکید کردند: این اقدام در بهبود وضعیت امنیتی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم تأثیر مستقیمی خواهد داشت.
 
/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.