رییس انجمن بولینگ ناشنوایان:

مسابقات قهرمان کشوری در سطح مطلوب برگزار شد

شاهپور قربانی بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشوری بولینگ ناشنوایان مردان و زنان در شرایط و سطح مطلوبی برگزار شده است.

شاهپور قربانی رییس انجمن بولینگ ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: مسابقات قهرمان کشوری بولینگ ناشنوایان با شرکت 7استان در سراسر کشور برگزار شده است. شرکت کنندگان از لحاظ فنی در سطوح مناسبی قرار داشتند از عملکرد آنها راضی هستیم.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی چندین سالن بولینگ با امکانات مناسب در اختیار دارد. ورزشکاران این استان با انجام تمرینات بیشتر نسبت به سایر ورزشکاران شرایط مناسب‌تری دارند. نفرات برتر این مسابقات در دو بخش مردان و زنان از استان خراسان رضوی بوده است.

قربانی تصریح کرد: مسابقات قهرمان کشوری بولینگ با پوشش کامل خبری از سوی رسانه‌های استان خراسان رضوی همراه بوده است. مسابقات از صدا وسیما نیز پخش شده است. پخش مسابقات انگیزه و اعتماد به نفس ورزشکاران را افزایش داده است.

قربانی ادامه داد: انجمن بولینگ ناشنوایان برنامه‌های آتی تیم ملی برای حضور در مسابقات 2015 چین تایپه را و طراحی و تدوین کرده است. انجمن برای آمادگی ملی پوشان در مسابقات چین تایپه اردوهای تدارکاتی و برون مرزی و داخلی نیز برنامه‌ریزی کرده است. اجرایی شدن برنامه‌ها و تامین اعتبار و موافقت علیمرادی رییس فدراسیون ناشنوایان بستگی دارد.

وی افزود: چهارشنبه هفته جاری با رییس فدراسیون ناشنوایان جلسه‌ای برگزار می‌کنیم در برنامه‌های تیم ملی بولینگ مردان و زنان ناشنوا به مسئولان فدراسیون ارائه می‌دهیم . در صورت موافقت برنامه‌های تیم ملی را طبق برنامه و زمان‌بندی اجرایی می‌کنیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار