بازدید صالحی از از مراحل تکمیل تاسیسات پسمان‌های هسته‌ای انارک

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان ضمن دیدار با مدیران و کار‌شناسان این تاسیسات، رهنمودهای لازم را با توجه به تلاش‌های صورت گرفته و اعتماد به نفس قوی متخصصین و استفاده از ظرفیت و دانش داخلی ارایه کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "علی اکبر صالحی"معاون رییس جمهور کشورمان با حضور در شهر انارک از مراحل تکمیل تاسیسات تثبیت و نگهداری دایم پسمان‌های هسته‌ای دیدن کرد.  
صالحی ضمن دیدار با مدیران و کار‌شناسان این تاسیسات، رهنمودهای لازم را با توجه به تلاش‌های صورت گرفته و اعتماد به نفس قوی متخصصین و استفاده از ظرفیت و دانش داخلی ارایه کرد.  
 
وی ضمن تاکید بر نقش و اهمیت فراوان این حلقه از حلقه‌های چرخه سوخت هسته‌ای، رعایت ملاحظات زیست محیطی و توجه به محیط زیست را به عنوان سرمایه نسل-های آینده مورد تاکید قرار دادند.  
 
پسمانداری به عنوان یکی از مهم‌ترین حلقه‌های چرخه سوخت هسته‌ای ضامن سلامت و محیط زیست بوده و ایران در زمینه پسمانداری هسته‌ای از کشورهای پیشرو در منطقه است و همکاری‌های فنی گسترده‌ای در زمینه این دانش با موسسات نهادهای بین المللی دارد.  
 
سایت فعلی پسمانداری حاصل هشت سال جستجو و مکان یابی در سراسر ایران است. ایران همواره در کنار تمامی فعالیت‌های هسته‌ای خود با دقت به جوانب زیست محیطی توجه ویژه‌ای نموده و وجود تاسیسات پیشرفته مدیریت پسمان از نشانه‌های این توجه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار