برای اندروید؛

بازی زیبا و هیجان انگیز Smash Hit + دانلود

Smash Hit که می توان آن را یکی از زیباترین و اعتیاد آورترین بازی های اندرویدی برشمرد این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است که می خواهیم آن را برای شما معرفی کنیم.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شیشه شکستن یکی از کارهای بامزه می باشد که صدای خورد شدن شیشه یک حس و حال عجیبی به آدم دست می دهد. بازی بسیار زیبای شکستن شیشه ها یک بازی بسیار سرگرم کننده و البته اعتیاد آور است برای کسایی که دوست دارند شیشه ها را بشکنند و از صدای شکسته شدن شیشه ها لذت ببرند. با بازی Smash Hit در محیطی از شیشه ها قرار می گیرید. شما شروع به حرکت می کنید و اشیای شیشه ای اطرافتان را با توپ می شکنید. این بازی دارای صدا و موسیقی بسیار زیبایی می باشد و نیاز به تمرکز برای شکستن شیشه ها دارد. این بازی بیش از ۵۰ مکان مختلف، ۱۱ سبک گرافیکی ویژه دارد و شکستن شیشه ها به طور واقعی شبیه سازی شده است.

شیشه شکستن

گیم پلی بازی در سطح خیلی عالی قرار دارد. صدا هماهنگ و خیلی واقع گرایانه می باشد. وقتی که در محیط سه بعدی حرکت می کنید صدای موسیقی آرامشی خاص به شما می دهد. صدای که از برخورد گوی با شیشه به گوش میرسد بسیار دلنشین است. این بازی از گرافیک بالای برخوردار است و همه اشیاء کریستال و شیشه ی با کیفیت بالای شبیه سازی شده است. نور پردازی در این بازی بسیار خوب می باشد به گونه ی که کاربر در هنگام بازی به جای استرس به یک آرامش روحی میرسد که می تواند یکی از نکات مثبت این بازی بشمار بیاید. این بازی از نظر روحی و روانی و از همه مهمتر به تمرکز کاربر کمک می کند. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که تمرکز ندارید یا همیشه در استرس و اضطراب هستید این بازی را دانلود کنید و از استرس خود بکاهید.

شیشه شکستن

این بازی که ساخت کمپانی Everyone می باشد تا کنون توانسته است مخاطب های زیادی را جذب خود کند. به اشتراک گذاری مراحل بازی، انجام مراحل جهانی با دیگر گیمرهای دنیا، گرافیک بسیار بالا، موسیقی دلنشین، رایگان بودن نرم افزار و بدون تبلیغات بودن نرم افزار از قابلیت ها و ویژگی های بازی Smash Hit می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 37.04 مگابایت
 • نسخه: 1.3.2
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
تو گوشی من که اجرا نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۱۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
برای زیپ برنامه های اندروید رمز نذارید
آخرین اخبار