کرمانشاه؛

برخورد جدی با پزشکانی که پول اضافه بگیرند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به ارجاع 41 پرونده بهداشتی، دارویی و درمانی به تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در مهرماه سال جاری، گفت: با اخذ هرگونه وجه اضافه در تعرفه‌های پزشکی برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ایرج عزیزی، گفت: در مهر ماه امسال 41 فقره پرونده مربوط به تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شده که از این تعداد به 36 پرونده رسیدگی شده و مابقی در دست بررسی است.

وی از در نظر گرفتن 270 میلیون ریال جزای نقدی برای این پرونده‌ها خبر داد و افزود: درج در پرونده پزشکی، جبران خسارات وارده و ... از دیگر جرایمی است که برای افراد متخلف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه «برخی از افراد با خواست خود از شکایت صرف‌نظر کردند» تاکید کرد: بر اساس مصوبه جدید وزارت بهداشت در خصوص تعرفه جامعه پزشکی، شعب تعزیرات حکومتی به دور از هرگونه چشم‌پوشی رسیدگی به تخلفات را در دستور کار دارند و با پزشکان متخلف برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه رعایت نکردن ضوابط بهداشتی را نیز از دیگر تخلفات بخش بهداشتی و درمان دانست و افزود: این تخلفات مقدمه‌ای برای ایجاد بیماری‌ها در خانواده‌هاست و از همین رو در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد.

وی گفت: گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی از مدارس و مراکز علمی آموزشی بازرسی می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف به‌ویژه در بوفه‌ها و سلف سرویس‌ها اعمال قانون خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه 30009651 در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.