مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی

پرداخت بیش از 3 میلیون لیست حق بیمه به صورت غیر حضوری

مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی گفت: از ابتدای راه اندازی سرویس غیرحضوری لیست حق بیمه کارفرمایان تاکنون نزدیک به 3 میلیون و 500 هزار لیست حق بیمه بصورت اینترنتی دریافت که بیش از 3 میلیون از لیست های مذکور طی فروردین تا مهرماه 93 دریافت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید ابوالحسن پورحسینی با بیان این مطلب، گفت: با اجرایی شدن سرویس غیرحضوری پرداخت لیست حق بیمه کارفرمایان، بیش از 50 درصد مراجعات کارفرمایان به شعب تأمین اجتماعی کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: دریافت غیر حضوری لیست حق بیمه به صورت غیر حضوری افزایش 15 برابری نسبت به 7 ماه گذشته داشته که نشان دهنده پیشرفت کار با برنامه ریزی های صورت پذیرفته و تأیید اجرای موفق طرح و استقبال کارفرمایان از سرویس مذکور است.

وی افزود: سرویس غیرحضوری ارسال لیست حق بیمه  توسط کارفرمایان، از شانزدهم آذر سال 92 طی 9 فاز استقرار بدون مراجعه به شعب سازمان تأمین اجتماعی¬درسراسرکشور راه اندازی شده است .

وی اظهار داشت: سیستم مذکور ضمن اجرای قابلیت های پیگیری نقص ها و خطاهای احتمالی در ارسال فایل لیست حق بیمه و نیز وصول به موقع بدهی های کارفرمایان منجر به حذف مراجعه حضوری مکرر کارفرما یا نماینده وی به شعبه و  صرفه جویی در زمان  و هزینه شده و به کاهش حجم کار پرسنل شعب و به تبع آن کاهش تعداد و تردد ارباب رجوع در روزهای پایانی ماه شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، لیست ، پرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار