محبوبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی اگر عرضه داشت در جنگ 51 روزه شکست نمی‌خورد/ ساکنان سرزمین‌های اشغالی روحیه خود را باخته‌اند

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: رژیم صهیونیستی اگر عرضه جنگ داشت در جنگ 51 روزه شکست نمی‌خورد؛ چگونه وقتی از مقاومت متقبل شکست شدند، می‌خواهند با ایران بجنگند.

"قربانعلی محبوبی" استاد دانشگاه جامع امام حسین‌(ع) در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره توان نظامی رژیم صهیونیستی و لفاظی‌های این رژیم ضد جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این سخنان بیشتر جنگ روانی بوده و رژیم صهیونیستی هرگاه در جنگی شکست می‌خورد، با فرافکنی به دنبال ایجاد یک جنگ تبلیغاتی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اگر عرضه جنگ داشت در جنگ 51 روزه شکست نمی‌خورد، چگونه وقتی از مقاومت اسلامی فلسطین شکست خوردند، می‌خواهند با ایران بجنگند.

محبوبی با اشاره به اینکه صحبت‌های صهیونیست‌ها بیشتر بازخورد داخلی و حزبی دارد، تصریح کرد: ساکنان سرزمین‌های اشغالی به خاطر شکست‌های پی در پی و عدم داشتن هیچ دستاوردی، روحیه خود را باخته‌اند و سربازان ارتش این رژیم نیز با خودکشی و فرار از ایجاد جنگ زمینه تضعیف آن را رقم می‌زنند.

وی با بیان شکست جبهه عربی- غربی- صهیونیستی گفت: جبهه استکبار در عراق و سوریه با تمام کمکی که به داعش داشتند به هدف خود نرسیدند.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) در پایان خاطرنشان کرد: سخنان صهیونیست‌ها بیشتر جنگ روانی و تبلیغاتی و  یک بلوف سیاسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار