شهنازی: شاگردانم از سردرگمی درآمده‌اند

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: با توجه به مشکلاتی که در گذشته وجود داشت بازیکنان به نوعی سردرگم بودند ولی این مسئله برطرف شد.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که اول تمرینات برای باشگاه وجود داشت بازیکنان سردرگم بودند و هنوز شریط تیم‌داری به وجود نیامده بود اما 2 تا 3 هفته‌ای است که خوشبختانه تیم در آرامش کامل به سر می‌برد و تمرینات به ظور منظم و در شرایط روحی مطلوب دنبال می‌شود و بازیکنان برای شروع مسابقات لحظه‌شماری می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما نخستین بازی لیگ برتر فصل جاری را باید مقابل تیم نوین کشاورز برگزار کنیم. ما با این تیم بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم. آنها یکی از تیم های پر مهره امسال در لیگ محسوب می‌شوند. حضور بازیکنان باتجربه‌ای چون پرویز پزشکی، محمد محمدکاظم، سعید شیرود و ادریس دانشفر قدرت این تیم را افزایش می‌دهد.

شهنازی اظهار داشت: امسال نوین کشاورز یکی از تیم‌های خوب و مدعی راهیابی به جمع 4 تیم برتر لیگ است. در مقابل شاگردان من هم جنگنده هستند و مقابل هیچ حریفی دست و پا بسته نخواهند بود. شاید در بازی فردا کفه ترازو به نفع تیم نوین کشاورز باشد اما ما برای برد نهایت توان خود را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار