معاون فرهنگی و آموزش انجمن:

مهلت ثبت نام آزمون سراسری انجمن سینمای جوانان ایران تمدید نخواهد شد

سامانه ثبت نام اینترنتی انجمن روز 21 آبان بسته خواهد شد و ثبت نام حضوری تا ساعت 9 صبح روز 23 آبان در دفاتر سراسر كشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران: سعید پور اسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن با اشاره به این نكته كه مهلت ثبت‌نام در دوره‌ جدید آموزش فیلم‌سازی انجمن تمدید نخواهد شد از بسته شدن سامانه‌ی ثبت‌نام اینترنتی انجمن در پایان چهارشنبه مورخ 21 آبان خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند امروز و فردا با مراجعه به وب‌سایت www.iycs.ir نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ه آموزش فیلم‌سازی اقدام نمایند.

پور اسماعیلی با اشاره به محدودیت‌های احتمالی در شهرستان‌ها، از ادامه‌ی ثبت‌نام حضوری تا ساعت 9 صبح روز 23 آبان در دفاتر انجمن خبر داد و گفت: در صورتی كه متقاضیان به دلایلی موفق به ثبت‌نام در سامانه اینترنتی انجمن نشدند می‌توانند تا ساعت 9 صبح روز جمعه، یك ساعت قبل از شروع آزمون سراسری با مراجعه به دفاتر انجمن در سراسر كشور اقدام به ثبت‌نام حضوری نمایند.

معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران در پایان صحبت‌های خود با اشاره به ‌اضافه شدن مصاحبه حضوری به مراحل پذیرش هنرجو در دوره هفت‌ماهه آموزش فیلم‌سازی خاطرنشان كرد: این مصاحبه حضوری از بین دو گروه سنی هدف، الف: گروه سنی 17 الی 25 سال و  ب: گروه سنی 25 الی 40 سال، از كلیه متقاضیانی كه در آزمون سراسری شركت كرده‌اند اخذ خواهد شد. وی هدف این مصاحبه حضوری را سنجش انگیزه متقاضیان در راستای بالا بردن كیفیت دوره‌های آموزشی و اولین قدم در تشخیص استعدادها دانست. پور اسماعیلی در توصیف این مصاحبه: آن را یك گفتگوی دوستانه و با هدف راهنمایی هنرجویان معرفی كرد.

دوره‌ جدید آموزش فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران در مدت زمان 7 ماهه  و در 3 گام اصلی برگزار خواهد شد. هنرجویان در گام اول این دوره با عنوان شناخت سینما، شامل دروس: آشنایی با سینما و عكاسی، در گام دوم با عنوان مهارت‌آموزی، شامل دروس: فیلم‌نامه‌نویسی، كارگردانی، تصویربرداری، تدوین و صدا، و در گام سوم با عنوان كارگاهی، شامل كارگاه مستندسازی، كارگاه فیلم داستانی و كارگاه فیلم تجربه‌گرا آموزش فیلم‌سازی خواهند دید.

آزمون سراسری انجمن سینمای جوانان ایران ساعت 10 صبح روز جمعه، 23 آبان ماه به‌صورت همزمان در 59 دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر كشور برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار