اصفهان؛

بازدید مسوولان دانشگاه ملی کویت از دانشگاه معارف قرآن و عترت (علیهم السلام) اصفهان

مسوولان دانشگاه ملی کویت از بخش های مختلف دانشگاه معارف قرآن و عترت (علیهم السلام) اصفهان بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ،قائم مقام دانشگاه معارف قرآن و عترت(علیهم السلام) اصفهان در این بازدید ضمن خیرمقدم به میهمانان کویتی گفت: این دانشگاه در مقاطع،کاردانی ،کارشناسیناپیوسته و کارشناسی ارشد با بیش از 100 مدرس شامل هئیت علمی و اساتید مدعو از دانشمندان حوزه و مدرسین دانشگاه‌ها و نیز چهره‌های شاخص قرآنی کشور از سطح آموزش مطلوبی برخوردار است.

حسن مشکاتی تصریح کرد: افزود:این دانشگاه با دارا بودن سه دانشکده با عناوین دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشکده علوم قرآن و حدیث،دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دو نوبت در سال دانشجو می‌پذیرد.

وی درادامه گزارشی درباره وضعیت علمی و فرهنگی دانشگاه معارف قرآن و عترت (علیهم السلام )و همچنین نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه ارایه كرد.

همچنین در این نشست مباحثی در خصوص رابطه قرآن کریم با علوم اجتماعی و بررسیوضعیت دانشجویان این دانشگاه و آینده شغلی رشته‌های تحصیلی این دانشگاه مطرح شد.

معاون دانشجویی-فرهنگی و مدرس دانشگاه معارف قرآن و عترت (علیهم السلام) اصفهان در خصوص این بازدید گفت: هدف اصلی سفر میهمانان کویتی به ایران، آشنایی با مراکز علمی، تخصصی و قرآنی ایران به منظور تبادل نظر و تعامل سازنده است .

شایان ذکر است این میهمانان از اساتید رشته های علوم اجتماعی، حقوق، علوم سیاسی، ادبیات عرب، علو م تربیتی ،الهیات و معارف اسلامی وعلوم اداری و همچنین مدیر دفتر رییس دانشگاه و معاون اموردانشجویی دانشگاه ملی کویت بودند و از 19 آبان ماه میهمان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.