توهین بی شرمانه به اقوام غیرفارسی زبان ایرانی در دستور کار شبکه من و تو + تصویر

شبكه لندني "من و تو" كه همانند پدر خوانده خود "بي بي سي فارسي" سناريوي تفرقه افكني و توهين به قوميت هاي ايراني را دنبال مي كند، بار ديگر در اقدامي گستاخانه به طیفی از هموطنان غیرفارسی زبان عزيز توهين كرد.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران،  "سياوش صبا"، مجري شبكه من و تو كه هم اكنون اجراي برنامه "من و تو پلاس" اين تلويزيون را بر عهده دارد در صفحه شخصي خود، وقيحانه به طیفی از هموطنان غیر فارسی زبان کشورمان توهين کرد.
 وي در فيسبوكش با قرار دادن لينك خبر "افزايش قيمت خر در ايران" از سايت ضد انقلاب "دويچه وله" در اقدامي شرم آور و گستاخانه به هموطنان کشورمان اینگونه اهانت كرده است.



نكته قابل توجه اينكه سياوش صبا كه عنوان بد قيافه ترين مجري تلويزيوني از ديدگاه مخاطبان را به خود اختصاص داده است و هر بار با شكل و شمايلي به دور از يك انسان، جلوي دوربين ظاهر مي شود گويا سعي دارد تا از اين طريق عقده گشايي كند و كمبود هاي شخصيتي خود را اينگونه جبران نمايد.



البته اين تنها توهين شبكه من و تو به ايرانيان نمي باشد. چندي پيش نيز در برنامه "بفرمائيد شام"، "اميد خليلي" مجري اين برنامه به همراه مهمانان اين برنامه، باز هم این طیف هموطنان عزیزمان را به سخره گرفت.

توهین به اقوام ایرانی رویه همیشگی این شبکه مستهجن شده به طوری که  چندي پيش نيز اين شبكه لندن نشين طي برنامه اي جدا گانه سراغ كردهاي غيور ایرانی رفته و به آنان نيز توهين نمود.  "پريسا ساوجي" يكي از مجريان اين شبكه ماهواره اي كه اجراي برنامه "جواب" را بر عهده داشت، ، به بهانه پخش يك فيلم مستند، به كردها اهانت كرد.
وي در اين برنامه گفت: « كُردها به بهانه شرافت، زنان را مي كشند.»

"پريسا ساوجي" در ادامه سخنانش كردها را يكي از دلايل كشتن زنان در ايران معرفي مي كند و ادعا مي كند شهرهاي كردنشين ايران از مدنيت دور هستند!
 اقدام هاي وقيحانه شبكه من و تو در حالي است كه اين تلويزيون لندني همواره مدعي احترام به بينندگانش بوده است و خود را يك شبكه حرفه اي قلمداد مي كند!
 نكته قابل توجه اينكه تلويزيون من و تو علي رغم اعتراض هاي شديد بينندگانش نه تنها عذرخواهي نكرده است بلكه روز به روز به گستاخي هاي خود مي افزايد و هر بار به بهانه هاي مختلف به يكي از قوميت هاي عزيز ايراني توهين مي كند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
من خودم ترکم و به ترک بودنم هم افتخار میکنم ، حالا این عقده داره باید اینا رو یه گوش مالی حسابی بدیم ، یاشاسین آذری و لری و فارسی . .... یاشاسین ایران
آخرین اخبار