سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بازیکنانم پس از ماه‌ها تلاش مزد زحمات خود را با صعود به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  مهناز امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی جوانان گفت: دو دیدار سنگین را پشت سر گذاشتیم. بازی اول با تیم میزبان بود و بسیار سخت بود. شرجی بودن هوا و فضای سنگین بازی باعث شد تا بازیکنان رقابتی سخت را در پشت سر بگذارند.

وی افزود: شرایط تیم و تمریناتی که پشت سر گذاشتیم باعث شد تا تیم میزبان را با توجه به شرایطی که برایمان در ورزشگاه ایجاد کرده بودند شکست دهیم. دومین دیدار نیز برابر فلسطین برگزار شد که این بازی نیز با پیروزی ملی پوشان ایرانی همراه بود.

سرمربی تیم ملی معتقد است که از این پس نیازمند بازی‌های تدارکاتی و اردوهای مداوم است تا تیمش در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا عمکلرد قابل قبولی بگیرد.

وی در این باره گفت: باید اردو ها و بازی‌های تدارکاتی مستمری را برگزار کنیم. زمان کم است و باید از ماه آینده تمرینات این تیم برای حضور در مرحله نهایی آغاز شود. امیدوار هستم با حمایت‌های مسئولین فدراسیون، بتوانیم در مسیر موفقیت قرار بگیریم. ما باید با حریفان سرسختی به رقابت بپردازیم. دیدار مقابل برترین‌های آسیا کار بسیار سختی است و انتظارمان از حضور در این مرحله کسب بهترین نتیجه خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار