در پی مصاحبه داورزنی با گاتز‌تادلو اسپورت؛

درک صداقت کلام مرد اول والیبال ایران از سوی جامعه غرب/کرنر داورزنی به دروازه رسانه‌های غربی گل شد

رسانه‌های خبری در ایتالیا در واکنش به مصاحبه رئیس فدراسیون والیبال ایران با گازتادلو اسپورت این اقدام را به مانند ضربه کرنری از سوی شخص اول والیبال ایران به سوی دروازه والیبال غرب دانستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از مصاحبه اختصاصی محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران با گاتزتادلو اسپورت‌ رسانه‌های خبری در ایتالیا واکنش‌های جالب توجهی داشته و در شرایطی که فدراسیون والیبال ایران آماج انتقادات رسانه‌ای از طرف غرب قرار گرفته است صحبت‌های وی را همانند آبی بر آتش رسانه‌های اروپایی دانسته و اعلام کردند که صداقت رئیس فدراسیون والیبال ایران به مانند ضربه کرنری بود که به نفع این کشور به گل نشست.
 
در حالیکه فدراسیون‌ جهانی بواسطه‌ شیطنت رسانه‌های غربی میزبانی رقابت‌های جهانی نوجوانان‌ را از ایران باز پس گرفته و آن را به کشور آرژانتین تقدیم کرد و با بیان بهانه‌های واهی این اقدام عجیب خود را توجیه کردند و علت این اقدام خود را به دلایل ورزشی مربوط دانست.
 
محمد رضا داورزنی در مصاحبه‌ با یکی از معتبرترین رسانه های اروپایی به شیوه‌ای کاملا حرفه‌ای از جامعه غرب خواست تا به مردم ایران و قوانین تعریف شده در این کشور احترام بگذارند. پایگاه‌های خبری در ایتالیا‌ موضوع صریح ایران در قبال تصمیم اتخاذ شده توسط fivb را بسیار شگفت‌ آور و تعجب برانگیز قلمداد کرده و این صراحت را به وضوع ستودند.
 
آنها همچنین صداقت رئیس فدراسیون والیبال ایران در بیان شرایط حاکم بر والیبال بانوان این کشور را دور از انتظار دانستند و برنامه‌ریزی ایران برای رسیدن‌ به سطح جهانی در بخش بانوان و توجه خاص این فدراسیون به این بخش را جالب توجه قلمداد کردند. به نوشته رسانه‌های ایتالیایی رئیس فدراسیون والیبال ایران با شایستگی‌ و ظرافت‌ هرچه تمامتر موضع گیری خود را ابتدا از نقطه نظر انسانی و بعد از جهت ملی در رابطه با فرد ‌متخلف بیان داشته‌ و مثال بسیار زیبایی برای تفهیم مفهوم خود ارائه کرده است .
 
آنچه که از فضای رسانه‌ای حاکم بر جامعه‌ غرب در شرایط کنونی برداشت می‌شود این است که والیبال ایران نه تنها توانسته قدرت خود را در ‌میادین مختلف بین‌المللی به ابر قدرت‌های این رشته ما ثبت کند بلکه حالا با بیان این حقایق از بعدی دیگر حقانیت خود را به راس هرم جهانی والیبال fivb به اثبات رساند.
انتهای پیام/
برچسب ها: صداقت ، درک ، سوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
خیلی هم غیر صادقانه بود تعدادی از زن های ورزشکار را به ورزشگاه ها می اورند که بگویند ما زن ها را راه می دهیم ان خانمی هم که دستگیر شد برای تماشای والیبال امده بود و در ورزشگاه دستگیر شد اصولا بعضی ها عادت دارند بیخودی برای کشور بحران درست کنند و هیچ کس هم جرات ندارد بگوید ایا دستگیری این خانم لازم بود
Iran (Islamic Republic of)
نورالدین
۲۳:۱۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
همشهری دم گرم خوب حالشونو گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۰۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
دم داور زنی گرم
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
کاش روسای دیگر فدراسیونها هم از ایشون یاد بگیرن و با غیرت از منافع ملی ورزشی ایران دفاع کنن
آخرین اخبار