احمدی: فقط اسم ژاپن قهرمانی را از ما گرفت/ شرایط حضور در اردوهای شبانه‌روزی را نداریم

عضو تیم ملی واترپلو جوانان گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالا بود و تمام مدعیان برای کسب سهمیه جهانی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

مسعود احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تمام تیم‌های مدعی به جز قزاقستان آن هم به دلیل آن که سال آینده میزبان مسابقات جهانی جوانان است، حضور داشتند و این موضوع سطح کیفی رقابت‌ها را تا حد قابل توجهی بالا برده بود.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال جوانان عنوان کرد: تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت ما فقط حریف تیم ژاپن نشدیم و مقابل این تیم با نتیجه 13 بر پنج شکست خوردیم. اختلاف امتیازمان با ژاپنی‌ها بسیار بالا بود چون پیش از شروع بازی استرس زیادی داشته و این مسأله اشتباهات فردی‌مان را بالا برد در یک کلام باید بگویم که ما فقط به اسم واترپلو ژاپن باختیم.
در دیدار مقابل چین هم یک بازی نزدیک و پایاپای را به نمایش گذاشتیم ولی با تلاش فراوان موفق به شکست آن‌ها شدیم.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم واترپلو ژاپن در این دوره از مسابقات نسبت به رقابت‌های جهانی ترکیه تغییر کرده بود و 10 نفر از بهترین واترپلوئیست‌های این کشور در ترکیب اعزامی به مسابقات آسیایی حضور داشتند.

احمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم ملی جوانان تمرین ندارد تا زمانی که فدراسیون و کادر فنی برنامه‌ریزی‌ها را برای حفظ آمادگی تیم و بازیکنان تنظیم و به مرحله اجرا درآوردند.

در صورتی که اردوهای کوتاه مدت برای این تیم تشکیل شود به نفع ماست چون اکثر بازیکنان دانشجو و محصل هستند و نمی‌توانند به طور شبانه روزی و بلند مدت در اردو باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار