با نزديك شدن فصل زمستان صورت گرفت

تجهيز راهدارخانه‌های مستقر در محور هراز

رئيس راه و شهرسازی لاريجان از تجهيز راهدارخانه‌ها و اكيپ‌های راهداری مستقر در محور ارتباطی هراز به منظور آمادگی كامل برای نزديك شدن فصل سرما و ريزش برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، كريم لطفی ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: راهداری عشق خدمت به همنوع بوده و راهدار انسان مخلص و ايثارگري است كه رضايت خداي سبحان و خشنودی و آسايش خاطر همه انسانهايی كه در گذر شريانهای حياتی كشور (راه) در حال عبور و مرور می‌باشند را همواره در انديشه پاك و بي آلايش خود قرار داده است.
 
وي ادامه داد : اداره راه و شهرسازی لاريجان (هراز) در طول سال بطور جاری و ساری در تمامی محورها حضور فعال و طرح ايمنی محورها را در دستور كار خود قرار داده و سعی بر آن دارد با برنامه ريزی‌های دراز مدت و كوتاه مدتی كه داشته بتواند با اجراي پروژه هايی از قبيل روكش آسفالت ،نصب علايم ،خط كشي و ... شرايط بسيار مطلوبی را در زمستان برای محور هراز ايجاد نمايد تا هيچ راننده و مسافری در طول زمستان در محور هراز دچار مشكل نشود.
 
رئيس اداره راه و شهرسازی لاريجان در ادامه تصريح كرد: اين اداره علاوه بر اينكه متولی حفظ و نگهداری از 60 كيلومتر محور ارتباطی هراز بوده مسئوليت 50 كيلومتر از محورهای فرعی و 150 كيلومتر راه روستايی منطقه را برعهده دارد.

وی افزود: تمام راهدارخانه‌های محور هراز با رنگ آميزي و تجهيز امكانات اماده پذيرفتن مسافرين و مردم عزيز در راه مانده هستند.
 
لطفي در خاتمه ضمن اشاره به آمادگي كامل اداره راه و شهرسازی لاريجان در عمليات راهداری زمستانی سال جاری افزود: ذخيره نمك بميزان كافی، تعمير و تجهيز ماشين آلات راهداری زمستانی، هماهنگی و تعامل بسيار مطلوب با دستگاههای ذيربط از جمله پليس راه ، هلال احمر و اورژانس و همچنين جذب اعتبارات در بخش راهداری از جمله اقدامات در خور توجه اين اداره كل در طرح عمليات راهداری زمستانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار