رشت؛

حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی از صادر کنندگان و تولیدکنندگان

صادركنندگان و توليدكنندگان استان گیلان می توانند برای تامين منابع مالی از تسهيلات گمركی و ظرفيت های بورس كالای منطقه آزاد انزلی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم روز ملی صادرات استان گيلان ، حمايت از صادرات و صادركنندگان را از مهمترين اولويت های این سازمان اعلام كرد و گفت: ايجاد تالار اختصاصی بورس ، ارائه تسهيلات ويژه برای واردات مواد اوليه واحدهای توليدی ، اعمال معافيت های انبار داری و تشكيل انجمن سرمايه گذاران و كار آفرينان آزاد از جمله اقدامات حمايتی این سازمان است.

رضا مسرور افزود : ثبت اولين شركت مديريت صادرات در سطح مناطق آزاد كشور از سوی بخش خصوصی در اين منطقه، اعمال مزايا و معافيت های قانونی و كمک به بازاريابی شركت های فعال در محدوده منطقه از طريق مشاركت آنها در نمايشگاه های داخلی و بين المللی از ديگر برنامه های حمايتی سازمان منطقه آزاد انزلی برای سرمایه گذاران ، صادرکنندگان و تولیدکنندگان است.

وی بهره گيری صادركنندگان استان گيلان از مزايا و معافيت های قانونی و تسهيلات ارائه شده در این منطقه را خواستار شد و افزود: سازمان منطقه آزاد انزلی برای كمک به صادركنندگان و توليد كنندگان استان در زمينه توسعه صادرات آمادگی کامل دارد .

انتهای پیام /ب
برچسب ها: گیلان ، منطقه ، آزاد ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.