سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تصمیمی برای برکناری درخشان نداریم/پاداش ویژه‌ای برای برد دربی در نظر گرفته‌ایم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اولتیماتوم به درخشان گفت: این موضوع صحت ندارد و ما تصمیمی برای برکناری درخشان نداریم.

محمدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما تا الان نتایج مناسبی با هدایت درخشان گرفته است بر این اساس ما قصد برکناری این مربی نداریم.

وی درباره گفته‌های ماهینی بر علیه خوش گفت: من درباره موضوع کمک 7 میلیاردی به استقلال که ماهینی مطرح کرده نظری ندارم. به هرحال مبلغی که ماهینی از باشگاه طلب دارد در امور مالی مشخص است. همچنین این بازیکن تا آخرین روزی که در باشگاه پرسپولیس حضور داشت هفته به هفته حقوقش را دریافت کرده است.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از دربی 79 بیان کرد: درخشان تیم استقلال را آنالیز کرده است و بازیکنان هم با تمام توانشان مقابل استقلال ظاهر خواهند شد.

وی تصریح کرد: پاداش ویژه‌ای برای برد دربی درنظر گرفتم که بعد از مشورت با کادرفنی مبلغ آن را اعلام خواهم کرد.

سیاسی در مورد بحث خصوصی سازی بیان داشت: ما صورت حساب مالی را به سازمان خصوصی سازی دادیم و الان به عهده آنها است که بقیه اقدامات را برای این امر انجام دهند.

وی درباره لیست مازاد پرسپولیس گفت: این لیست را بعد از بازی دربی اعلام خواهیم کرد و در حال حاضر فقط با رضا خالقی فرد هافبک راه‌آهن به توافق رسیده‌ایم که به طور قرضی نیم فصل دوم در تیم ما بازی کند.

سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: مدیرعامل جدید تیم را قرار است بعد از بازی دربی انتخاب کنیم و در حال حاضر منتقمی به عنوان سرپرست کارهای باشگاه را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ata
۲۲:۵۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۳
ما هوادارا سیاسیو قبول نداریم نتیجه ها ربطی به مربی نداره همش زیرسر این سیاس
آخرین اخبار