یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای شهر:

سرخو:آزادی مطبوعات آرزوی قلبی ما است / حرفهای من طنز تلخ سیاسی نیست

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: ما مدافع آزادی مطبوعات هستیم و آزادی مطبوعات آرزوی قلبی ما است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرخو عضو کمیسیون عمران حمل و نقل شورا در رابطه با اظهارات برخی از اعضا پس از تذکر وی نسبت به روزنامه همشهری افزود: پس از این تذکر اهانتی از سوی برخی از اعضا صورت گرفت ضمن اینکه مسئله دیگر که باید به آن اشاره کنم این موضوع است که تذکر اعضا شهردار باید توسط خود ایشان پاسخ داده شود نه اعضای دیگر .

وی مسئله دیگر را در خصوص فروش زمین فرمانیه و صحبت شهردار در رابطه با پاسخگویی به تمامی تذکرات شورا عنوان کرد و گفت: چرا قیمت این زمین در زمان فروش در روزنامه همشهری درج نشد و این در حالی است که برخی از اعضا ما را متهم به سانسور و دیکتاتوری کردند و گفتند سانسورچی هستیم.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه آزادی مطبوعات آرزوی ماست اظهار داشت: متاسفانه برخی از حرفها به عنوان طنز تلخ سیاسی یاد می‌کنند درحالی که بنده کارشناس ارشد عمران و کارشناس رسمی دادگستری هستم و بسیاری از پروژه‌های مترو و حمل و نقل با تلاش و فعالیت من  صورت پذیرفته است.

سرخو با عنوان اینکه قصد دفاع از خود را ندارم خاطر نشان کرد: انشاءالله پس از این با ایجاد فضای تنش آفرین مانع از اطلاع رسانی به مردم نشویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آزادی ، مطبوعات ، آرزو ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار