خدیرا کاپیتان تیم ملی آلمان شد

سرمربی تیم ملی آلمان نام سامی خدیرا بازیکن تیم ملی رئال مادرید را به عنوان کاپیتان ژرمن‌ها در دیدار دوستانه مقابل اسپانیا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، تیم ملی آلمان از 14سال یش تاکنون نتوانسته تیم ملی اسپانیا را شکست دهد، به همین دلیل دیدار تدارکاتی امشب برای ژرمن‌ها به عنوان قهرمان جهان در سال 2014 دارای اهمیت بسیاری است.

سامی خدیرا مهاجم تیم رئال مادرید در دیدار قبلی ژرمن‌ها مقابل جبل‌الطارق به میدان رفت و هر چند بازیکن تعویضی بود اما خیلی خوب توانست نظر مساعد یواخیم لو سرمربی تیم را به خود جلب کند.

لو در مورد سامی خدیرا و اشکودران مصطفی گفت: هر دو بازیکنان در گیر مصدومیت جزئی هستند اما می‌توانند مقبل اسپانیا به میدان بروند. تصمیم گیری در این از خدیرا به عنوان کاپیتان تیم استفاده کنم، او می‌تواند بازیکن تاثیرگذاری  باشد.

***خدیرا در رئال ماندگار شد

به دنبال مصدومیت لوکا مودریچ هافبک تیم رئال مادرید دیگر سامی خدیرا شانسی برای پیوستن به یکی از دو تیم ‌آرسنال و یا چلسی ندارد زیرا رئال بیش از هر زمان دیگری به حضور او در تیم احتیاج خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود مصدومیت لوکا مودریچ ملی‌پوش اهل کرواسی رئال مادرید او را تا سال آِینده دور از میادین ورزشی نگه دارد و به این ترتیب خدیرا جایگزین مودریچ در تیم ملی می‌شود. قرارداد خدیرا جایگزین مودریچ در تیم می‌شود.

قرارداد خدیرا مهاجمی27 ساله با باشگاه رئال مادرید تابستان آینده به اتمام می‌رسد وپروژه مورینیو تلاش بسیاری به کار بسته تا او را به استمفورد بریچ منتقل کند.

آرسن ونگر سر مربی آرسنال هم برای سروسامان دادن به اوضاع آشفته در کورس رقابت برای جذب خدیرا قرار دارد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: خدیرا ، آلمان ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار