عواطف گرم ظرفیت پذیرش سن در زنان را افزایش می‌دهد

یک روانپزشک گفت: ابراز محبت و ارائه عواطف گرم در کلام و رفتار از سوی خانواده و همسر خودباوری زن را به اوج می‌رساند و او درمی‌یابد که در هر سنی پذیرفتنی است.

سفیدچیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با بیان این مطلب افزود: زن موجودی مملو از عواطف انسانی، لطافت و در واقع رایحه‌ی خوشبوی هستی است و نیاز غریزی برای تعلق و محبت دارد و می‌خواهد همیشه تازه باشد و جلوه بکند.

وی تصریح کرد: متأسفانه اکثریت انسان‌ها با جسم و بدن و شکل زندگی می‌پردازند تا به روح و روان و محتوی زندگی، بنابراین آمادگی مناسبی برای رویارویی با افزایش سن ندارند و این مسئله در جنس زن بسیار بیشتر است و زمانی که از سن او صحبت می‌شود در واقع حریم جذابیت، ماندگاری و زیبایی او تهدید می‌شود.

سفیدچیان ادامه داد: عدم اعتماد به نفس و رقابت‌های موجود در بین زنان که با چاشنی چشم و هم چشمی همراه است بیشتر موجب چالش فکری و ذهنی شده و ترس از اینکه دیگر جذاب و تودل برو نباشد یک فاجعه از طرف آنها تلقی می‌شود.

وی اظهار داشت: ابراز محبت و ارائه عواطف گرم در کلام و رفتار از طرف خانواده و همسر در تمام طول زندگی ظرفیت پذیرش و خودباوری زن را به اوج می‌رساند و او درمی‌یابد که همیشه پذیرفتنی است.
سفیدچیان خاطرنشان کرد: از راهکارهای مهم، فرهنگ‌سازی عدم انکار پیری در جامعه است تا مسئله افزایش سن کم‌رنگ شده و فرآیند جرأت‌ورزی و خودباوری در زنان افزایش یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عواطف ، زنان ، خانواده ، همسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار