تقی‌پور: میثاق حریف قدرتمندی است/ اثبات می‌کنیم صدرنشینی‌مان اتفاقی نیست

سرمربی‌ تیم فوتسال‌ مس سونگون‌ گفت: میثاق تیم فوتسال‌ بعدی است و از زمانیکه لک به کادر فنی آن اضافه شده شخصیت و قدرت یافته است.

اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در کیس اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم که از لحاظ روانی و بدنی کمک خوبی برای تیم به حساب آمد با این روند قادر خواهیم بود بیش از پیش با تسلط بر بازی رقبا را از سد راه برداریم تا روند رو به رشدمان در نظر منتقدان،‌شانسی جلوه نکند همانطور که تاکنون تنها با تمرکز به کار فنی و به دور از حاشیه‌ها کارمان را دنبال کردیم از این پس نیز با هدف قهرمانی در لیگ پیش می‌رویم تا در پایان نتیجه تلاشمان به بهترین نحو به ما برسد.
 
وی افزود: اولین رقابت پس از تعطیلات لیگ با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود زیرا همه می‌خواهند شروع بهتری نسبت به قبل داشته باشند در همین راستا جمعه به مصاف میثاق تهران خواهیم رفت. میثاق تیم فوتسال بعدی است که برای پیروزی انگیزه فراوانی دارد البته پس از حضور لک در کادر فنی میثاق ، تیم با شخصیت و حرفه‌ای تر از قبل در رقابت‌ها حاضر می شود.
 
با همه این اوصاف تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا امتیاز را به دست آوریم. حضورمان در صدر جدول بسیار حساس است و به هیچ عنوان نباید آن را از دست داد.
 
تقی پور در ادامه بیان داشت: هیچ یک از رقابت‌های لیگ فوتسال قابل پیش بینی نیست زیرا رقبا به دلیل رفتار حرفه ای در هر بازی واکنش ویژه‌ای دارند. رقابت‌های میثاق را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم روز جمعه با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار