وقتی ربع پهلوی برای فتنه و جعل واقعیت متخصص شناخت سرطان می شود

دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت جمهوری اسلامی با رد این ادعا گفت: «آمار بین المللی نشان می دهد در طول این سال ها(شیوع سرطان در ایران) نسبت به کشور هایی مثل آمریکا و اروپا پنج تا شیش برابر کمتر است و در منطقه هم تقریبا آمار سرطانمان کمتر از دیگران است.»

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، در هفدهم نوامبر، رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی مخفلی فیسبوک که حمایت از جماعت ضد انقلاب و اهل نفاق مخالف نظام را بر عهده دارد، مدعی شد که استبداد جمهوری اسلامی باعث شده تا ابتلا به سرطان در این کشور شدت یابد و از این امر به عنوان «سونامی سرطان» یاد کرد. اما دو روز بعد در نوزدهم نوامبر، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت جمهوری اسلامی با رد ادعاها و شایعات از این دست گفت: «آمار بین المللی نشان می دهد در طول این سال ها(شیوع سرطان در ایران) نسبت به کشور هایی مثل آمریکا و اروپا پنج تا شیش برابر کمتر است و در منطقه هم تقریبا آمار سرطانمان کمتر از دیگران است.» به راستی دلیل اینهمه دروغ پردازی علیه دولت و نظام جمهوری اسلامی چیست؟!

در عین حال دکتر توکلی پزشک معالج مرتضی پاشایی نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران نظر دکتر توکلی را در رابطه با بحث‌هایی که در فضای مجازی راجع به سکته یا مصرف دارویی اشتباه برای مرتضی پاشایی مطرح شده، اظهار داشت:  هیچکدام از این مطالب مطرح شده صحت ندارد. پیدایش سرطان در بعضی موارد زمینه ژنتیک دارد، ضمن اینکه بعضی از انواع آن ناشی از عوامل محیطی چون تغییرات غذایی غلط مثل مصرف فست فود، سیگار، الکل، میکروب، هلیکوباکتر و استرس‌ها است. اینکه برای شخصی بتوان یک مورد خاص را عامل اصلی دانست، بسیار سخت است ولی تمام این موارد قابل پیشگیری بوده و قبل از پیدایش آن‌ها می‌توان در بروز آن مداخله کرد.

جریان مخالف نظام  برای سوء استفاده و موج سواری بر عواطف جامعه هنری و علاقمندان موسیقی با فعالیت مهره های منفور و طرد شده سعی کرد از این موقعیت نهایت بهره برداری را برای مطرح شدن بکار ببرد . افرادی چون آلن ایر شخصیت مرموز دستگاه دیپلماسی عمومی امریکا که به زبان فارسی می خواند و می نویسد با عباراتی چون انا لله و انا الیه راجعون برای ایرانیان پیام تسلیت صادرکردند و یا رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران  در حالی پیام تسلیت خود را در صفحات شبکه های اجتماعی محفلی شان منتشر کرد که حتی مخاطبان کم تعدادش هم از این حرکت موذیانه در جهت مطرح نمودن شاهزاده فراری یاد کردند.









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار