ادامه فعالیت های ضد ایرانی منافقین این بار علیه توافق هسته ای

در گزارش منافقین ، ادعاهای تکراری و ضد ایرانی آژانس به شکل گزارشی پژوهشی تکرار شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  سی.ان.ان؛  گروهک تروریستی منافقین در بروکسل ، در نمایش تازه ضد ایرانی خود با حضور صهوینیست ها ، بار دیگر ادعاهایی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان تکرار کرده است.

در این گزارش بار دیگر ادعاهای تکراری مقامات غربی علیه ایران باز تولید شده است. همچنین در نشست این گروهک تروریستی در بروکسل ، آمریکاییان تندرو ضد ایران نظیر "جان بولتون" حضور پیدا کرده اند و قرار است علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران به سخنرانی بپردازند.

"باب ژوزف"، معاون اسبق وزارت خارجه آمریکا در امور کنترل سلاح که از حاضران در نشست منافقین است در گزارشی برای منافقین مدعی شده اند ایران کماکان به دنبال سخت سلاح هسته ای است . آنها در گزارش خود که شکل دیگری از ادعاهای تکراری آژانس است ، مدعی شده اند ایران همکاری خوبی با آژانس ندارد.

این در حالی است که آژانس خود نسبت به اشتباهات فنی در گزارش اخیر خود اعتراف کرده کرده است.این گزارش که توسط کمیته بین المللی جست و جوی عدالت برای آزادی ایران (!) نگاشته شده است ، سرشار از اتهامات واهی علیه ایران است. منافقین و آژانس هیچگاه سندی برای اثبات گزارش های خود منتشر نکرده اند. در این گزارش هم با استناد به چند عکس ماهواره ای (!) اتهامات واهی علیه ایران تکرار شده است. گفتنی است "جان بولتون" سفیر سابق آمریکا در زمان "جرج بوش" پسر نزد سازمان ملل متحد بود و وی همواره به دلیل اظهارات خود علیه ایران مورد تمسخر دولت مردان آمریکا قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
يك جنباز جنگ تحميلي
۲۰:۳۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
اين منافقين اصلان بويي از انسانيت نبردن كسي وطن خودش را بفروشد انسان نيست مرگ بر منافق وطن فروش
آخرین اخبار