شیراز؛

سهم بورس فارس از مرز 90 میلیون گذشت

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در هفته منتهی به ۲۸ آبان در تالار بورس استان فارس ۹۴ میلیون و ۲۱۹ هزار سهم معامله شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ،کرشمه ترابیان، اظهار کرد: در هفته منتهی به 28 آبان در بورس منطقه‌ای استان فارس 94 میلیون و 219 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 237 میلیارد ریال مبادله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 270 شرکت است، گفت: 56 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان معاملات هفته منتهی به 28 آبان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان، بانک حکمت و صنایع آذر آب بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های بانک حکمت، مخابرات ایران و سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین تقاضا برای فروش را داشته‌اند.

ترابیان تصریح کرد: صنایع آذرآب، سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان و بانک حکمت با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های مخابرات ایران و بانک حکمت و قاسم ایران با  ارزش ریالی فروش روبه‌رو بودند.

وی با اشاره به اینکه 27 شرکت کارگزاری در بورس استان فارس مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای 98 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.